۲ نمایش استانی از یزد به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافت

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد در حالی برگزیدگان خود را شناخت که دو نمایش نیز به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش یزدی نیوزدر این مراسم پس از تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، نمایش‌های «زدگی» و «آدم‌ها گوشت گرگ نمی خورند» برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: تئاتر می تواند شرایط اجتماعی و فرهنگی کشور را با خود همراه کرده و در صورت نیاز تغییر دهد.
 
محمدعلی طالبی با اشاره به ظرفیت های هنر تئاتر بیان کرد: تئاتر می‌تواند نشاط اجتماعی جامعه را افزایش دهد.
 
وی با بیان اینکه تئاتر با زبان هنر خود آموزش های زیادی را به جامعه عرضه می کند، اظهار داشت: تئاتر از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و این هنر امروز در استان یزد از رشد خوبی طی چند سال گذشته برخوردار شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اشاره به قابلیت‌ها و اثرگذاری هنر در جامعه ما بیان کرد: هنرهای نمایشی از جمله هنرهایی هستند که به شدت در جامعه اثرگذاری دارند بر این اساس باید از این ظرفیت استفاده کرده و در تلاش برای شناسایی بحران‌های جامعه و استفاده از این ظرفیت برای عبور از این بحران‌ها و رفع مشکلات برآییم.
 
طالبی خاطرنشان کرد: از ابزار هنر حتی می توان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز استفاده کرده و پیام‌های بسیاری را به گروه‌های در معرض خطر اعلام کنیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: در استان یزد نیز بتوانیم از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شویم و کاستی‌های فرهنگی و اجتماعی را با استفاده از این ابزار کمرنگ‌تر کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..