معاون دانشجویی و جوانان هلال‌احمر کشور

سازمان جوانان با طیف گسترده ای از جوانان کشور روبرو است / جوانان رهبران آینده سازمان و بهترین تصمیم گیرنده برای فعالیت خودشان هستند

سومین جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع کشوری دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان کشور به میزبانی هلال احمر استان یزد با حضور معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر کشور و مدیرعامل هلال احمر استان یزد و دیگر مسئولین برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، علی گنج‌کریمی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر کشور در سومین جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع کشوری دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان کشور که به میزبانی هلال احمر استان یزد برگزار شد، گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با طیف گسترده‌ای از جوانان کشور روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در بیش از هزار و ۲۰۰ دانشگاه و در شعب هلال‌احمر حضور فعالی دارد، افزود: برای ارتباط مؤثر و مناسب و شبکه‌های منسجم اقدام به یک سری انتخابات در استان‌ها در مجامع استانی، شوراهای هفت، پنج و سه‌نفره به‌تناسب تعداد کانون‌ها و تعداد شعب تشکیل داده است.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: این مجامع در کل کشور یک انتخابات کلی برگزار کردند و در بخش دانشجویی و جوانان هرکدام نه نفر به‌عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب شدند.

گنج‌کریمی از مسابقات رفاقت مهر که بیست و نهمین دوره کشوری آن در آبان ماه برگزار می‌شود، خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در حال حاضر در استان‌ها در حال برگزاری است که به‌نوعی توان‌افزایی نیروهای بدنی هلال‌احمر در بحث حمل مصدوم، امداد و کمک‌های اولیه، مباحث بشردوستی و تقویت زبان انگلیسی برای تعاملات بین‌المللی را در پی دارد.

این مقام مسئول بابیان اینکه جوانان رهبران آینده سازمان هلال‌احمر و آن‌ها خودشان بهترین تصمیم‌گیرنده‌ها برای فعالیت‌های خودشان هستند، ابراز داشت: ان‌شاءالله بتوانیم با همفکری جوانان و فاصله نگرفتن از واقعیت روز دوران جوانی بتوانیم خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهیم.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور در پایان هدف از تشکیل این مجمع را همفکری با منتخبین جوانان کشور برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های سازمان جوانان دانست و خاطرنشان کرد: کانون‌های دانشجویی بسته به فعالیت‌های دبیر این مجمع و دبیرها بسته به‌تناسب و استقبالی که از کانون‌های هلال‌احمر می‌شود به عضویت کانون‌ها درمی‌آیند.

بخش نظردهی بسته شده است..