با حضور معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر اختتامیه مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در استان یزد

توانمندسازی جوانان برای بالا بردن تاب آوری جامعه / جوانان افرادی خلاق و بافکر که این فکرها باید پردازش شوند و درنهایت به نتیجه برسد

مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در بخش برادران با حضور معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر ،مدیرعامل و سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان و دیگر مسئولین استان و شهرستان مهریز در باغ جهانی پهلوان پور مهریز برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ علی گنج کریمی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم اظهار داشت : نگاه ما به جوانان سرمایه ای است و جوانان سرمایه اصلی سازمان جوانان و این جامعه هستند که باید برنامه های مشخص و مدونی برای رشد و بالندگی و افزایش توانمندی آنها در همه عرصه ها وجود داشته باشد تا کشور بتواند از حضور و وجود جوانان در آینده بهره مند شوند.

گنج کریمی گفت : علت نام گذاری این مسابقات به رفاقت مهر به این دلیل است که در مسابقات، رقابت در جایگاه دوم قرار گیرد و هدف از شرکت در این مسابقات رفاقت و دوستی باشد تا بتوان از این طریق خدمات انسان دوستانه خود را به شکل بهتری ارائه دهیم.

معاون دانشجویی و جواانان سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه هدف در تمام کارها و فعالیتهای سازمان جوانان توانمندسازی جوانان و بالا بردن تاب آوری جامعه می باشد ، بیان داشت : با کمک شما جوانان در پویش نذر آب که کمک به مناطق محروم و با توجه به وظیفه هلال احمر وارد شدیم همچنان که در استان یزد نیز پویش ایست آب نیست که بسیار مورد توجه قرار گرفت و حرکتی بسیار ارزشمند بود و هلال احمر در این زمینه وارد تا بتواند با توجه به هدف خود کمکی در این زمینه داشته باشد که همه اینها کمک به بشریت است تا بتوان مشکلات در جامعه را حل نمود.

وی در پایان از زحمات مدیرعامل استان و سرپرست معاونت امور جوانان استان که مسابقات را در این فضا برگزار نمودند تشکر نمود و گفت : توجه ما به فعالیتهای شعب است و روسای شعب نیز باید توجه خاصی به کانون ها داشته باشند و دبیران کانون ها نیز به اعضا توجه داشته که در نتیجه فرد فرد شما برای ما مهم هستید تا بتوانیم با کمک شما به اهداف خود در هلال احمر دست یابیم.

جوانان افرادی خلاق و بافکر که این فکرها باید پردازش شوند و درنهایت به نتیجه برسد

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در اختتامیه مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر اظهار داشت : رقابت شما و شرکت شما در این مسابقات رقابتی برای بشردوستی، آموختن آموزه های امدادی و به کار گیری دانسته هاست واین بسیار کاری بزرگ و ارزشمندست چرا که در عین حال آمیخته با رفاقت و دوستی و مهربانی است.

دکتر حرازی زاده گفت : جوانان افرادی خلاق ،بافکر و توانمند هستند که این فکرها باید پردازش و درنهایت به نتیجه برسد که هم به نفع شما جوانان و هم به نفع جامعه باشد.

وی بیان داشت : جوانان می توانند از لحاظ اجتماعی شدن و رفتارهای اجتماعی  و چه لحاظ  خلقیات اجتماعی موثر باشند چرا که بعنوان کسانی که در این دوره ها و مسابقات و فعالیتهایی که در هلال احمر شرکت میکنید آموزش هایی می بینید که می توانید این اموزه ها را به دیگران و هم سالان خود آموزش داده و اینگونه بتوان در ترویج اموزش ها کمک کنید و اعضا بیشتری را به هلال احمر دعوت نمایید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه مسابقات رفاقت مهر یکی از برنامه هایی است که جوانان برای توانمندی در مسیر آن قرار گرفته اند، گفت: طرح ملی دادرس، خادم و همه این آموزش ها زمینه ساز افزایش توانمندی برای روزهای سخت است.

دکتر حرازی زاده در ادامه از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر و اظهار امیدواری کرد جوانان شرکت کننده در این برنامه بهره لازم را برده باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..