برنامه‌های جدید اشتغالزایی کمیته امداد یزد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان یزد از تخصیص شش میلیارد تومان تسهیلات توسعه پایدار و مشاغل روستایی به شهرستان مهریز خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«محسن علیزاده» در نشست با فرماندار مهریز ضمن اعلام این خبر به برخی برنامه‌های جدید اشتغالزایی این نهاد  اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی برای مددجویان جهت اشتغالزایی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان نظر گرفته شده و به ازای اشتغال و بکارگیری هر فرد دیگر مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر به مبلغ تسهیلات افزوده می‌شود و در این طرح محدودیتی برای طرح‌های دارای توجیه اقتصادی وجود ندارد . 

 
وی به استفاده از ظرفیت‌های سازمان صنایع کوچک و واحدهای تولیدی برای بکارگیری مددجویان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد به‌ منظور ترغیب و حمایت از بنگاه‌های فعال، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش تولید و تأمین بخشی از نقدینگی بنگاه‌ها و کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به خدمت بگیرند، تسهیلات پرداخت می‌کنند . 
 
علیزاده همچنین از تعداد انگشت شمار مددجویان فاقد مسکن در شهرستان مهریز خبر داد وگفت: پرونده مددجویان فاقد مسکن در حال بررسی است و تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.
 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز به اهمیت موضوع اشتغال اشاره و بیان کرد: باید با توجه به ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود از طریق ارائه آموزش‌های لازم و بکارگیری توانایی دستگاه‌ها در جهت تولید و اشتغال گام برداریم . 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..