قابل حل بودن مشکلات با رویکرد جهادی و توجه به فرامین رهبری

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه برخی افراد از بدعهدی‌های آمریکاییان هیچ زمانی عبرت نمی‌گیرند گفت: با رویکرد جهادی و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش یزدی نیوز معاون پارلمانی سپاه در گردهمایی بسیجیان استان در مسجد روضه محمدیه با بیان اینکه برخی افراد از بدعهدی‌های آمریکاییان هیچ زمانی عبرت نمی‌گیرند گفت: با رویکرد جهادی و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

 
سردار جوکار با تاکید بر اینکه امروز بسیجیان ما بار دیگر عزت و عظمت و اقتدار ایران را به رخ دشمنان این نظام کشیدند افزود امام خمینی(ره) با نگرش عمیق و راهبردی که نسبت به انقلاب اسلامی ایران و پیچ و خم هایی که در مقابل آن بود نهاد مقدس بسیج را پایه‌گذاری کردند.
 
معاون پارلمانی سپاه پاسداران افزود امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال گرفتن یک جشن بزرگ هستیم و بسیجیان در تمام نقاط کشور در حال خدمت به مردم هستند.
 
جوکار با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور راهکار برون رفت از مشکلات فعلی کشور را پشتیبانی از ولایت فقیه و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اگر با رویکرد جهادی به فرامین رهبر انقلاب عمل کنیم زمینه رفع تمام مشکلات فراهم می‌شود.
 
وی گفت: امروز هدف دشمن این است که در بین مردم و مسئولان ایران جدایی بیاندازد که این امر هیچوقت محقق نمی‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..