معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد :

بخش تعاون مدلی اقتصادی در هدایت سرمایه های خُرد و سرگردان جامعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اقدامات صورت گرفته در سطح استانی و ملی برای رفع موانع اقتصادی در استان گفت:بخش تعاون مدلی اقتصادی برای هدایت سرمایه های خُرد و سرگردان جامعه است.

به گزارش یزدی نیوزهفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور «سید حمید کلانتری» معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این جلسه بیان کرد:با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید و تلاش های معاون وزیر در امور تعاون گفتمان سازی مناسبی در این حوزه صورت گرفته است اما ضروریست به شکل همگانی نسبت به نهادینه سازی و اعتمادآفرینی برای تقویت روحیه تعاون در تمام بخش ها تلاش شود.
«علی زینی وند» افزود:بخش تعاون مدلی اقتصادی در هدایت سرمایه های خُرد و سرگردان جامعه است و کشورهای توسعه یافته و موثر در دنیا این رویکرد را ستون فعالیت های خود قرار داده اند که خوشبختانه یزد از توان و موفقیت خوبی در این زمینه برخوردار می باشد.
زینی وند خاطرنشان کرد:مشکلات اقتصادی و دغدغه های واحدهای صنعتی استان به صورت کامل شناسایی و ارزیابی شده است و بر این اساس نیز برای حل مشکلات حوزه پتروشیمی،فولاد، ماشین آلات و سایر مواد اولیه اقدامات و رایزنی هایی در سطح ملی و استانی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ها و ظرفیت های ایجاد شده در بهبود مشکلات اقتصادی برخی از نیازها در حد توان موجود تامین و با تاکید بر شفاف سازی معاملات بورس و واگذاری اختیار به استان در توزیع مواد پتروشیمی بر اساس بانک اطلاعاتی طراحی شده امید است به زودی امکان انجام اقدامات جدیدی نیز صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استاندار یزد در پایان گفت:با توجه به جایگاه یزد به عنوان یکی از مراکز ترانزیتی کشور تقاضای لاستیک رانندگان و  فعالان بومی استان در ستاد تنظیم بازار مصوب و در تلاشیم با توجه به سامانه طراحی شده ثبت درخواست و ارز دولتی اختصاص داده شده به این امر شرایط برای متقاضیان تسهیل شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..