بازدید استاندار یزد از اداره کل حفاظت محیط زیست استان

‌استاندار یزد بدون اطلاع قبلی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان بازدید و با مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش یزدی نیوز "‌محمود زمانی قمی" استاندار یزد ‌و "‌جعفر نخستین" ‌مدیرکل حوزه استاندار بدون اطلاع قبلی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان بازدید و با مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار یزد در این بازدید بر رفع مشکلات زیست محیطی استان و حمایت از اهداف و برنامه ها و وضعیت پرسنلی این اداره کل با توجه به ماهیت شغلی آنها تاکید کرد.
زمانی قمی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان دستگاهی با حساسیت های بالاست که مورد توجه جدی ‌مدیریت ارشد استان قرار دارد.
"‌نیره پورملائی" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این دیدار منشا آلودگی هوای استان را کاهش بارندگی، ‌تغییر اقلیم و عرصه های معدنی دانست.
در ادامه این نشست مسائل و مشکلات اداره کل حفاظت محیط زیست استان مطرح شد و استاندار یزد در خصوص درخواست مسئولان این اداره کل جهت تامین اعتبارات برای نوسازی و تامین تجهیزات آزمایشگاهی قول مساعد داد.
گفتنی است استاندار یزد و مدیرکل حوزه استاندار از مرکز سنجش و کنترل پایش آنلاین صنایع و کنترل آلاینده های هوا، موزه تاریخ طبیعی، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بازدید کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..