رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ در اردکان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان از برگزاری رزمایش بزرگ سراسری سپاهیان عاشورایی حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ علی دهقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با محوریت برگزاری رزمایش بزرگ سراسری سپاهیان عاشورایی حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ با بیان اینکه این رزمایش طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت هم زمان در سراسر استان یزد برگزار می‌شود اظهار داشت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام و در روزهای پنج شنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم شهریورماه سال جاری در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

 
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش؛ امیدآفرینی، انسجام بخشی، خدمت به محرومان، محرومیت زدایی، حمایت همه جانبه آحاد و اقشار مختلف مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست برنامه‌های دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله‌(ص) ۲ در شهرستان اردکان در محورهای عقیدتی، بصیرتی، تاکتیکی، پیاده‌روی، گشت‌های محله محور و برپایی مراسمات مذهبی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان در ادامه به شعار اصلی این رزمایش سراسری اشاره کرد و افزود: وحدت، ایستادگی و پیشرفت شعار محوری رزمایش است.
 
دهقانی با اشاره به سخن اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" تصریح کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) این پیام امیدوارانه را به جامعه  منعکس می‌کند  که در صورت حفظ وحدت، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و حضور در صحنه‌ها و میادین حساس مورد نیاز، ملت از مرحله مشکلات معیشتی امروز نیز عبور می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه رزمایش سراسری سپاهیان محمد رسول الله‌(ص) ۲ نشان دهنده توان بازدارندگی و اقتدار روزافزون نیروهای بسیج مردمی است تاکید کرد: یکی از پیام‌های آشکار دیگر این رزمایش اعلام آمادگی و عزم راسخ جهادی بسیجیان برای پیگیری مطالبات عمومی مردم و کمک به مسئولان امر در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..