زینی‌وند:

ساختار اشتغال استان یزد در حال اصلاح است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این‌که میزان تعداد شغلی که در استان یزد وجود دارد قطعاً بیشتر از متقاضیان شغل است،‌ گفت: ساختار اشتغال استان یزد در حال اصلاح است.‌

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی‌وند» با بیان این‌که یزد یکی از کانون‌های کشور است که انباشت تجربه و اطلاعات دقیق دارد،‌اظهار کرد: راهنمایی مدیران برای استفاده از تجارب انباشته شده در استان و تبدیل کردن تجارب موجود به برنامه‌های اجرایی و راهبردی ضروری است.

 
وی افزود: به طور مثال استاندار یزد در بحث مدیریت آب با استفاده از تجارب موجود برنامه راهبردی برای ساماندهی آبرسانی استان را تهیه و با سرعت نسبت به اجرای آن اقدام کرده است که یقیناً این اقدام مجاهدانه استاندار برای تأمین آب مورد نیاز یزد در تاریخ اجرایی این استان ثبت می‌شود.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع استاندار یزد در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان،‌گفت: یزد را نباید طوری معرفی کنیم که صنایع آن تعطیل شده و وضعیت اقتصادی آن نامطلوب است.
 
زینی‌وند با بیان این‌که میزان تعداد شغلی که در استان یزد وجود دارد قطعاً بیشتر از متقاضیان شغل است،‌ تصریح کرد: صاحب نظران استان باید با توجه به شرایط وجود مهاجرین در یزد چالش عدم اشتغال افراد بودمی در استان را بررسی کنند.
 
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ساختار اشتغال در استان یزد به صورت نامطلوب رشد کرده بود که خوشبختانه در مدیریت فعلی این ساختار در حال اصلاح است.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..