دبیرخانه کانون مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تفاهم نامه نوشتند

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد و رییس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد برگزار شد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «مصطفی گرجی» در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با  سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، اظهار کرد: ما در استان یزد ۸۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد را پیگیری می‌کنند .

 
وی افزود: ما سعی داریم با هم‌افزایی در راستای تعالی و رشد کانون‌های مساجد فعالیت داشته باشیم و به گونه‌ای فعال در راستای احیای کارکردهای مساجد گام برداریم .
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های ما انعقاد تفاهم نامه با ۲۲ دستگاه فرهنگی استان است و سعی داریم با همکاری نهادها جهت ارتقا و پویایی کانون‌ها تسهیل‌گری کنیم .
 
حجت الاسلام گرجی بیان کرد: در وضعیت بحرانی در زمینه اقتصادی در سطح کشور، بهترین راهکار برای نجات از آن، خلاقیت و ابتکار عمل و هم افزایی و همگرایی با دیگر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است
 
وی افزود: ما معتقدیم که هر تشکل فرهنگی و اجتماعی باید هدفگذاری داشته باشد و مبتنی بر آن برنامه‌ریزی کند و در برنامه‌ریزی نیز تشکیلاتی فعالیت کند .
 
«عباس ملازینلی» رییس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی یزد،‌ گفت: پراکنده کاری یکی از معضلات امروز جامعه ما است که ما معتقدیم با هم‌افزایی و همکاری به گونه‌ای فعال در زمینه فعالیت‌های فرهنگی عمل کنیم .
 
وی افزود: امیدواریم همه تابع یک برنامه جامع باشیم تا بتوانیم هماهنگ و بدون موازی کاری فعالیت های مناسب با بازدهی بالا داشته باشیم .
 
رییس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در فعالیت‌های شهری با همکاری دستگاه‌ها و به خصوص کانون‌های مساجد بتوانیم این برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنیم .
 
ملازینلی ادامه داد: ما در سال آینده سعی داریم تا با همفکری هیات‌های اندیشه ورز ، اساس و شاکله کلی برنامه‌های سازمان را مبتنی بر برنامه‌های اجتماعی قرار دهیم و سایر برنامه‌ها را مبتنی بر آن اجرا کنیم .
 
در پایان این نشست نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امضا شد .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..