معاون استاندار یزد:

برگزاری جشنواره به نام‌ ائمه برنامه‌های فرهنگی را سامان می‌دهد

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برگزاری جشنواره های مختلف به نام ائمه اطهار (ع)، برنامه های فرهنگی استان‌ها را سامان می دهد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی، در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در باغ دولت آباد یزد ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: خوشبختانه در استان یزد با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، هر روز شاهد رشد و اعتلای کتابخوانی در استان هستیم.

 
وی با اشاره به اینکه یزد به یک شهر جهانی تبدیل شده است، بیان کرد: این شهرت و عنوان یزد ما را وا می دارد که به سمت توسعه و پیشرفت فرهنگی حرکت کنیم.
 
طالبی عنوان کرد: یزد از دیرباز به عنوان استانی غنی در حوزه فرهنگ شناخته شده و این شهرت نشان از استعدادها و ظرفیت های استان در سطح ملی و بین المللی در طول دوره های مختلف دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد یادآور شد: برگزاری جشنواره هایی با نام ائمه اطهار (ع) علاوه بر اینکه امور فرهنگی ما را سامان می دهد، ظرفیت های اجتماعی را نیز پدید می آورد.
 
طالبی خاطرنشان کرد: این جشنواره ها همچنین تحرک جدی بین استان‌های مختلف کشور ایجاد می کند بنابراین این برنامه ها و دست اندرکاران برگزاری آنها، شایسته تقدیر هستند.
 
در این مراسم از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از مسئولان استان یزد تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..