خامسی هامانه خبر داد؛

آغاز به کار استارت آپ‌های کارآفرینی در یزد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان این‌که بحث آسیب‌های اجتماعی در کشور به طور جدی مطرح شده است ، گفت: استارت آپ‌های کارآفرینی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان یزد آغاز شده است.

به گزارش یزدی نیوز« فخرالسادات خامسی‌هامانه» در نشست هم اندیشی طرح‌های کارآفرینی اجتماعی بر ضرورت ایجاد استارت آپ‌های کارآفرینی تأکید و اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید مقامات کشور و استان، پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز به فرآهم سازی زیرساخت‌های اقتصادی دارد که این دفتر به این مهم اهتمام ورزیده است .

 
وی افزود: استارت آپ‌های کارآفرینی با اولویت کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان می‌تواند در کاهش آسیب‌ها مؤثر باشد که تصمیم گرفته شد در نشستی در خصوص جوانب کار و بررسی طرح‌های موجود هم اندیشی شود .
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی چند سالی است در کشور به طور جدی مطرح شده است و به ترتیب اعتیاد، طلاق، فساد اخلاقی و حاشیه نشینی در اولویت آسیب‌های اجتماعی کشور قرار گرفته است .
 
خامسی هامانه در ادامه یکی از مهمترین اولویت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان را در شرایط فعلی حاشیه نشینی عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به این‌که یزد سومین استان کشور در زمینه مهاجرپذیری است، این مهم تحت شعاع قرار گرفته است .
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هدف این است که جامعه هدف خود را افزایش دهیم و کانون‌های مردمی، سازمان‌‎های مردم نهاد، محلات، اقشار و دیگر بخش‌های غیردولتی را در این خصوص درگیر کنیم تا در تحقق این مهم با دولت همگام باشند .
 
گفتنی است؛ در این نشست در خصوص طرح مطالعات و تسهیل‌گری کارآفرینی اجتماعی با محوریت اولویت آسیب‌های اجتماعی استان یزد هم اندیشی شد و بر تضمین حق مالکیت ایده ها، ارتباط ایده پردازان با سرمایه گذاران و خروحی استارت آپ ها تأکید شد 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..