کشف محموله ۱۷ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز در اولویت جدی پلیس قرار گرفته است، گفت:‌ مأموران پلیس آگاهی یزد محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش ریالی 17 میلیارد ریال را در محورهای مواصلاتی این استان کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان برای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق کالا، اظهار کرد: در راستای مبارزه با ترانزیت کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی یزد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک و آن متوقف کردند .

 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی، یکهزار و ۹۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو به وزن ۱۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم که همگی فاقد مجوز گمرکی بود کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند .
 
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که کارشناسان ارزش این محموله را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم قصد انتقال این محموله به صورت قاچاق از جنوب کشور به تهران را داشت که توسط ماموران پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد .
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه همه جانبه با قاچاقچیان انواع کالا و ارز یکی از اولویت‌های جدی پلیس در راستای تأمین امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور است. 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..