مدیرکل محیط زیست یزد:

توسعه یزد باید مبتنی بر شرایط زیست محیطی استان انجام شود

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با بیان این‌که مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند، گفت: توسعه یزد باید مبتنی بر شرایط زیست محیطی استان انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز«نیره پورملایی»در جریان دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: استان یزد در بحث محیط زیست از شرایط خاصی برخوردار است و اقدامات و اتفاقات خوبی رقم خورده است .

 
وی با بیان این‌که در استان یزد در بحث مشارکت‌های مردمی هم فعالیت‌های خوبی انجام شده است، ‌افزود: مردم یزد در بحث حفاظت مشارکت خوبی دارند و به محیط زیست کمک می‌کنند .
 
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به این‌که مردم یزد به محیط زیست احترام می‌گذارند و آن را مربوط به خودشان می‌دانند،‌گفت: حفاظت از محیط زیست تنها وظیفه یک سازمان نیست و همه مردم جامعه نسبت به آن باید احساس مسئولیت داشته باشند .
 
پورملایی تصریح کرد: برخی مواقع که سخت‌گیری‌هایی در بحث محیط زیست و فعالیت‌های صنعتی و سایر فعالیت‌ها صورت می‌گیرد به دلیل مسائلی است که در آینده ممکن است برای جامعه مشکل آفرین شود .
 
این مقام مسئول به کم آبی شدید استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: در بحث صنعتی ما مخالف توسعه نیستیم ولی باید بحث کمبود آب در استان یزد مورد توجه قرار گیرد و صنایع پرآبخواه مناسب یزد نیستند .
 
وی در پایان با اشاره به بهره‌برداری زیاد از معادن، خاطرنشان کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم که در این رابطه تصمیم‌گیری جمعی مناسبی صورت پذیرد و در راستای حفاظت از محیط زیست استان هر چه بهتر قدم برداریم .
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..