مدیرکل فرودگاه‌ یزد خبر داد؛

آغاز بازگشت حجاج یزدی از ۱۷ شهریور ماه

مدیرکل فرودگاه‌ یزد با بیان این‌که زمان بازگشت حجاج استان یزد از سرزمین وحی شنبه 17 شهریور 97 تعیین شده است، گفت: آخرین کاروان زائران 21 شهریور ماه باز می‌گردند.

به گزارش یزدی نیوز« عباس محمدی» در جلسه هماهنگی پروازهای بازگشت حج تمتع با قدردانی از همکاری اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف، بر آمادگی شبانه روزی فرودگاه برای استقبال از حجاج تاکید کرد .

 
وی افزود: نخستین پرواز شنبه هفته آینده ساعت ۱۰:۳۰ با ۲۵۰ نفر وارد فرودگاه بین المللی یزد می‌شود و به تدریج دو هزار و ۷۰۳ نفر زائران خانه خدا به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت .
 
مدیرکل فرودگاه‌های یزد ضمن توصیه به خانواده‌ها و استقبال کنندگان برای حضور حداقلی در فرودگاه گفت: تمام تلاش خدمتگزاران مردم خدمت ‌رسانی سریع، دقیق و به موقع به حجاج است .
 
محمدی از خانواده‌های حجاج تقاضا کرد برای تسریع در روند خدمت‌ رسانی و جلوگیری از ازدحام، با حداقل نفر و خودرو در فرودگاه حاضر شوند و برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس حاصل کنند .
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زائران با ۱۱ سورتی پرواز شامل ۱۹ کاروان با هواپیمای ایرباس ۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از شهر جده عربستان وارد فرودگاه یزد خواهند شد .
 
به گفته این مسئول تعداد زائران حج تمتع استان امسال بیش از ۷۰۰ نفر نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشت .
 
فرودگاه شهید صدوقی یزد، مقصد و مبدأ پرواز تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه در پروازهای بین المللی است که جابجایی مسافر در این مسیرها با همکاری ۱۰ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرودگاه یزد دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود ۵۵۰ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..