‌طرح “مدیریت واحد شهری” در یزد به مرحله انتخاب مشاور رسید

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: طرح "مدیریت واحد شهری" در یزد به مرحله انتخاب مشاور رسید و بررسی‌های کامل و دقیق در ارتباط با اجرای آن به انجام شد.

به گزارش یزدی نیوزمرتضی شایق در نشست نود و چهارم شورای اسلامی شهر یزد با تقدیر از شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری و تمام مردم یزد به واسطه برگزاری باشکوه جشن‌های غدیر در نقاط مختلف یزد اظهار داشت: توجه به برگزاری مراسم‌های شاد در ایام ولادت معصومین(ع) و اعیاد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی دارد.

 
وی با بیان اینکه در بحث مدیریت واحد شهری اقدامات لازم صورت پذیرفته و به مرحله انتخاب مشاور وارد شده است خاطرنشان کرد: تقریبا تمام ادارات شهر یزد که در رابطه با مسائل خدمات‌رسانی شهر مرتبط هستند در این بحث دخیل شده‌اند.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: این مجموعه با یک مدیریت مرکزی به عنوان شورای مرکزی فعالیت می‌کند و مدیریت این شورا می‌تواند شورای شهر و یا یکی دیگر از مجموعه‌های شهری باشد.
 
وی تصریح کرد: قطعا این طرح در صورتی که به درستی اجرا شود می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری باشد که در راستای بهبود هرچه بیشتری فضاهای یزد برنامه‌ریزی شده‌اند.
 
شایق ادامه داد: علاوه بر این اجرای طرح مدیریت واحد شهری زمینه‌ای را فراهم می‌کند که جلوی ناهماهنگی‌هایی که در بین دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان شهری وجود دارد گرفته شده و خدمات‌رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: ناهماهنگی‌هایی که بعضا در سطح شهر دیده می‌شوند علاوه بر اینکه نارضایتی مردم را به دنبال دارد، سبب می‌شود بعضا خسارت‌هایی به بیت‌المال زده شود که اجرای چنین طرحی در جلوگیری از این پروژه‌ها نقش مهمی دارد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..