اعلام فراخوان طرح‌های پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در یزد

طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی از جمله موضوعات مهم این طرح ها اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های اجتماعی فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی دعوت کرد طرح‌های پیشنهادی خود را به این دفتر ارسال کنند.

خانم خامسی افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در راستای وظایف ذاتی خود و با هدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی اقدام به مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی خواهد کرد و در این خصوص از تشکل‌های علاقمند به این حوزه دعوت می‌کند طرح‌های عملیاتی خود را برای بررسی به این دفتر ارسال نمایند.
وی گفت: طرح‌ها و پژوهش‌های سازمان‌های مردم‌نهاد که کاربردی، بین‌بخشی و محله‌محور بوده و دارای برنامۀ فوق‌العاده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در موضوعات طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی هستند در اولویت حمایت و پذیرش قرار می‌گیرند. 
  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت : علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، آگاهی از شرایط پذیرش و دریافت قالب‌های طرح به سایت دفتر امور اجتماعی استانداری بخش سازمان‌های مردم‌نهاد به آدرس ejtemaee.ostanyazd.ir کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..