به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت؛

بهره برداری از چندین پروژه در شهرستان یزد با حضور معاون عمرانی استاندار

چندین پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز "محسن صادقیان" با حضور در بخشهای مختلف شهرستان یزد چندین پروژه مختلف به مناسبت هفته دولت را افتتاح کرد.

معاون عمرانی استاندار یزد با حضور در آیین افتتاح بوستان ورزش شهر حمیدیا، این پروژه را افتتاح کرد. این پروژه در مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ایجاد شده که زمین های مختلف ورزشی و ساختمان اداری را شامل می شود.
صادقیان همچنین از طرح آبیاری نوین چاه کشاورزی عمیق شهدای فهرج بهره برداری کرد. این پروژه در ۱۱۹ هکتار مساخت و هزینه ای حدود ۷ هزار میلیون ریال در طول شبکه ۱۱۸۰۰ متر و تعداد ۲۰۰ بهره بردار ایجاد شده است.
همچنین با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان و معاون هماهنگی امور عمرانی یزد سالن ورزشی چند منظوره امید شهر زارچ به بهره برداری رسید. این پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۳۰۰ میلیون تومان و در ۲ هزار متر مربع ایجاد شده است.
بهره برداری از پروژه پارک بهاران در روستای محمدآباد بخش زارچ  و چندین پروژه مختلف عمرانی دیگر در شهرستان یزد از دیگر برنامه های معاون عمرانی یزد در این روز بود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..