معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد:

‌اصلی‌ترین ابزار ترویج نشاط اجتماعی توجه به فعالیت های ورزشی است

"‌محمدعلی طالبی" در شورای عالی ورزش استان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با بیان اینکه ضروری ‌است با مشارکت مردم بیشتر از گذشته در حوزه نشاط اجتماعی در استان کار کنیم، توجه به فعالیت‌های ورزشی را از اصلی‌ترین ابزار ترویج شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانست.

به گزارش یزدی نیوزشورای عالی ورزش همگانی و قهرمانی استان با حضور "سیدعبدالحمید احمدی" معاون فرهنگی،‌آموزش، ‌پژوهش و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان‌، "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: هر چند طبق آمار ارائه شده در ورزش همگانی رتبه برتر کشوری را داریم اما آمار کم تحرکی و سطح متوسط نشاط استان، ضرورت مشارکت مردم در حوزه نشاط اجتماعی و توجه به فعالیت های ورزشی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزار ترویج شور و نشاط اجتماعی در جامعه را روشن ساخته است.
"‌محمدعلی طالبی" ‌با بیان اینکه لازم است دستگاه های دولتی در حوزه ورزش و به ویژه ورزش همگانی فعالیت بیشتری داشته باشند، ‌ادامه داد: برای توسعه و گسترش فعالیت های ورزشی در جامعه و بین اقشار مختلف مردم، باید بخش خصوصی در کنار دولت وارد عرصه کار و فعالیت شود.
‌وی افزود: علاوه بر دولت، یکی از مسئولیت ‌های اجتماعی بخش خصوصی استان، توجه به حوزه ورزش است، ‌این انتظار از بخش خصوصی وجود دارد و باید راهکار ویژه‌ای برای حضور این بخش و همراهی آنها در فعالیت های ورزشی در شورای عالی ورزش استان فراهم شود.
طالبی در پایان سخنان خود هم افزایی همه دستگاه های استان در موضوع بهره برداری هرچه بهتر از امکانات، ‌ظرفیت ها و سالن های ورزشی استان و دراختیار قرار دادن این امکانات به مردم را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد: اجرایی شدن سند توسعه ورزش استان کمک شایسته ای به این مهم و همگانی کردن ورزش در استان نماید.
گفتنی است در سفر یک روزه "‌سیدعبدالحمید احمدی" معاون فرهنگی،‌ ‌آموزش، ‌پژوهش و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانا‌ن به استان یزد ١٥ پروژه و طرح ورزشی با اعتبار بالغ بر ٦٠ میلیارد ریال ازجمله سالن چند منظوره ورزشی، ‌زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی به بهره برداری رسید.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..