معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

دشمن در تلاش برای تخریب هویت ملی ما در سایه مشکلات اقتصادی است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می کند اکنون که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، با ترفندهای خود هویت ملی و اسلامی ما را در سایه این مشکلات، تخریب کند.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا نقدی امروز در سفر خود به استان یزد با حضور در همایش تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح ویژگی‌های حکومت شاهنشاهی پرداخت و اظهار داشت: محمدرضا پهلوی یکی از ثروتمندترین افراد بود و این در حالی بود که ۷۰ درصد مردم ایران در روستاها و با کمترین امکانات زندگی می کردند.

 
وی با اشاره به اینکه مردم روستاها آن زمان در بدترین شرایط بهداشتی و علمی به سر می بردند، افزود: سلسله شاهنشاهی مظهر فساد، خونریزی، استبداد و ستمگری بود و امام خمینی (ره) با نهضتی که به راه انداخت، ایران را از قعر چاه خارج کرد و به قله افتخار رساند.
 
نقدی با اشاره به صادرات نفت در آن دوران بیان کرد: در آن زمان ۶ میلیون بشکه نفت از ایران خارج می‌شد و در حالی که جمعیت ایران یک سوم جمعیت فعلی بود، سرانه اختصاص یافته به هر نفر بسیار ناچیز بود.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت،‌ دستاوردهای بزرگی داشت اما امروز دشمنان در صدد تخریب این دستاوردها و تحت تاثیر قرار دادن مردم در این زمینه هستند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن امروز جنگ هویتی و تخریب هویت همچنین تخریب مذهب و فرهنگ ملت ایران را آغاز کرده و تلاش می کند همه چیز را تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار دهد.
 
نقدی عنوان کرد: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل این توطئه ها حتی در مقابل جنگ نابرابر نظامی ایستاد و با آنها مقابله کرد و این مقاومت بیانگر وجود شهامت مثال زدنی و حمایت حق تعالی از ملت بصیر ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه نمی توان منکر پیشرفت های کشور در زمینه مختلف علمی، درمانی، پزشکی، نظامی و … شد، افزود: استکبار جهانی در صدد است این پیشرفت ها را ناچیز و بدیهی جلوه  دهد و هر کجا پیشرفت بیشتر باشد، دقیقا همان‌جا اتهام زنی دشمنان بیشتر است.
 
نقدی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در تحریم است اما با وجود همه این تحریم ها و در شرایطی که گفته می شود در بدترین شرایط اقتصادی هستیم، به اذعان بانک جهانی، از لحاظ برابری قدرت خرید، در رتبه هجدهمین کشور دنیا قرار داریم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به فعالیت ۲۷۵ رسانه فارسی زبان علیه ‌ایران یادآور شد: ۴۰ سال است این انقلاب در مقابل همه این هجمه‌ها ایستاده و به همه توطئه‌ها پاسخ داده و به طور قطع این مسئله یک معجزه بزرگ الهی است.
 
نقدی، انقلابی‌گری را تنها راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت: انقلابی‌گری روشی است که درستی آن طی ۴۰ سال گذشته اثبات شده و انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از پیشرفت در همه زمینه‌ها در طول تنها ۴۰ سال از عمر خویش ارائه کرده است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..