به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از واحد فراوری پسته و دومین خط تولید کنسانتره معدن اسمالون در شهرستان خاتم

به مناسبت هفته دولت یک واحد فراوری پسته و دومین واحد تولید کنسانتره معدن اسمالون در شهرستان خاتم با حضور استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزبا سفر استاندار یزد به شهرستان خاتم چند پروژه اقتصادی افتتاح شد.

«محمود زمانی قمی» در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد گفت:در سفر به شهرستان خاتم از دومین واحد تولید کنسانتره در معدن اسمالون با ظرفیت تولید ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن در سال بهره برداری شد.
زمانی قمی افزود:بخش خصوصی فعال در این زمینه توانسته است کوتاه تر از زمان بندی در نظر گرفته شده کار را به اتمام رساند و حمایت منطقی و دقیقی نیز برای تحقق این پروژه از سوی دستگاه های اجرایی به ویژه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صورت گرفته است.
وی با قدردانی از تلاش های انجام شده در این پروژه اقتصادی، اظهار داشت: مودت،پشتکار و تلاش مجموعه ای از فعالان بخش خصوصی و دولتی توانست این فرآیند را تا رسیدن به فرجام با سرعت و در شکل مناسبی دنبال کند.
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد:دومین واحد تولید کنسانتره معدن اسمالون با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان  از سوی بخش خصوصی زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر نیروی کار جدید با تاکید بر  بهره گیری از نیروی های بومی  را فراهم ساخته است.
استاندار یزد در  این سفر از یک واحد فراوی پسته با سرمایه گذاری بخش خصوصی و  بدون اتکا به تسهیلات نیز بهره برداری کرد.
گفتنی است «محمود زمانی قمی» در سفر به شهرستان خاتم  با «حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد حسینی» امام جمعه مروست دیدار و در زمینه مسائل و دغدغه های شهرستان به گفت و گو پرداخت.
در این سفر ۷۷ طرح و پروژه ، همزمان با هفته دولت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..