بهره برداری از ۷۷ پروژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خاتم

به گزارش یزدی نیوزبا حضور "محمود زمانی قمی" کارخانه فاز دوم تولید کنسانتره آهن در مجتمع معادن اسمالون به بهره برداری رسید. راه اندازی این واحد تولیدی معدنی، با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم آورده است.

استاندار یزد سپس با حضور در ترمینال ضبط پسته برادران حسینی، این واحد تولیدی را افتتاح کرد. این واحد فرآوری محصولات کشاورزی، در مساحت ۱۵ هزار مترمربع با ظرفیت سالانه ۲۱۰۰ تن و با سرمایه گزاری ۲۰ میلیارد ریال ایجاد شده و تعداد ۲۲ نفر اشتغالزایی داشته است.
استاندار یزد همچنین با حضور در محل مرکز شبانه روزی تیپ ۲ دکتر علیم مروستی ضمن بازدید از این مرکز درمانی، با کادر درمانی آن به دیدار و گفتگو پرداخت.
در ادامه این سفر، استاندار یزد پروژه های سیم کشی مدار دوم خط ۱۳۲کیلو ولت هرات به شهر بابک و هرات به چاهک را افتتاح کرد. برای این دو پروژه صنعت برق شهرستان خاتم حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده که تحقق آن کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق را به دنبال خواهد داشت.
بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی شهریاری – بختیاری با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش ۷۲۴۳ نفر و افتتاح پروژه آبرسانی روستایی بورئیه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۹۰ نفر جمعیت تحت پوشش از دیگر برنامه های این سفر یک روزه به شهرستان خاتم بود.
 همچنین با حضور استاندار یزد و هیات همراه از پروژه گازرسانی به ۵ روستای بخش مرکزی خاتم بهره برداری شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیاردریال و در ۶۷ هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..