رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های اداری دارند

فرماندار اشکذر گفت: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده دستگاه های اجرایی استان داشته و دارند بویژه آنکه در هفته دولت باید از این فرصت کمال استفاده را کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی شاه حسینی، افزود: مدیرانی موفق هستند که از فرصت رسانه بیشترین استفاده را داشته باشند و خوشبختانه در استان یزد رسانه های بسیار خوبی فعالیت دارند که همه مدیران می توانند با استفاده از آنها اطلاع رسانی اقدامات خود را جهت اطلاع مردم انجام دهند. 

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز به عنوان خبرگزاری دولت در استان یزد اقدامات قابل تقدیری در این زمینه انجام داده و امیدواریم ارتباط فرمانداری و نهادهای شهرستان اشکذر با خبرگزاری ایرنا بیشتر شود. 
فرماندار اشکدر گفت: بیش از ۸۵ درصد برق استان یزد در اشکذر تولید می شود همچنین بیش از ۱۰ درصد مصرف گاز و برق استان در این شهرستان استفاده می شود. 
شاه حسینی افزود: شهرستان اشکذر رتبه سوم تولیدات محصولات کشاورزی بعد از ابرکوه و خاتم را دارد همچنین رتبه دوم سطح زیر کشت گلخانه استان یزد را به دست آورده و خوشبختانه در کنکور امسال نیز رتبه اول قبولی استان یزد را دانش آموزان اشکذر کسب نموده اند. 
فرماندار اشکذر گفت: اولین شهرک خصوصی صنعتی کشور در اشکذر ایجاد شده و از لحاظ وسعت نیز بیشترین تعداد شهرک صنعتی در اشکذر قرار دارد. 
وی افزود: اولین سینمای شهرستان فردا سه شنبه با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد و با توجه به اینکه اصلا در شهرستان اشکذر سینما نداشتیم با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات اعطا شده در محل سالن آموزش و پرورش این سینما افتتاح خواهد شد. 
وی ادامه داد: بیش از نیمی از اسب اصیل شناسنامه دار عرب کشور در اشکذر وجود دارد و با پیگیری انجام شده دهکده گردشگری با محوریت صنعت اسب با زیربنای ۸۰ هکتار در این منطقه احداث خواهد شد. 
شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد. 
 
 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..