بررسی هزینه‌کرد حوزه آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های استان با حضور بازرسان وزارت کشور

با بازدید تیم ارزیابی عملکرد برنامه‌ای و اعتباری وزارت کشور از اداره کل آموزش و پرورش، بهزیستی، ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر استان، نحوه جذب و هزینه‌کرد اعتبارات ابلاغی حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال 96 بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز تیم ارزیابی عملکرد برنامه‌ای و اعتباری وزارت کشور با هدف بررسی نحوه جذب و هزینه‌کرد اعتبارات ابلاغی سال ۹۶ در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به استان، در سفر یک روزۀ خود به یزد از جمعیت هلال احمر استان، اداره کل آموزش و پرورش، بهزیستی و ورزش و جوانان بازدید کردند و در جریان گزارش اقدامات انجام شده در خصوص نحوه جذب و هزینه‌کرد اعتبارات آن دستگاه در قالب تفاهم نامه‌های ملی و استانی قرار گرفتند.

این بازدید با حضور «صغری احسانی»، معاون دبیرخانه شورای اجتماعی کشور و مسئول طرح و برنامه سازمان امور اجتماعی کشور، «فخرالسادات خامسی» ناظر استانی تفاهم‌نامه‌های سازمان امور اجتماعی کشور، «نوری»، رئیس گروه مسائل اجتماعی و «مکّی»‌، رئیس گروه دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان امور اجتماعی کشورانجام شد.
احسانی، مسئول طرح و برنامه سازمان امور اجتماعی در جریان این بازدیدها بیان کرد: بیشترین اعتبارات سازمان امور اجتماعی کشور به بهزیستی و پس از آن آموزش و پرورش به دلیل نقش خطیر این دو دستگاه در کاهش آسیب‌ها اختصاص داشته و انتظار است این ادارات در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تحقق اقدام «فوق‌العاده» با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دیگر دستگاه‌ها همراه باشد.
وی ضمن تأکید بر اینکه مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌ها ناظر استانی تفاهم‌نامه‌های سازمان امور اجتماعی کشور هستند، گفت: لازم است دستگاه‌های همکار در تفاهم‌نامه‌ها مستندات برنامه‌های اجرایی در استان را برای این دفتر و سازمان امور اجتماعی کشور ارسال کنند.
«فخرالسادات خامسی‌هامانه»، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز خاطرنشان کرد: عنوان طرح‌ها و چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های استان طی یک نشست خبری به خبرنگاران اعلام می‌شود تا به جامعه اطلاع‌رسانی شود.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..