اجرای طرح “پاسخگو هستیم” سبب پاسخگویی در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه اجرای طرح "پاسخگو هستیم" سبب پاسخگویی در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان می‌شود گفت: نظام‌مند کردن پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی سبب افزایش مسئولیت پذیری و شفافیت مسئولان می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی در نشستی با مدیران روابط عمومی استان که با رونمایی از پوستر "پاسخگو هستیم " در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با تبریک هفته دولت با بیان اینکه طرح پاسخگو هستیم به دنبال نظام‌مند کردن پاسخگویی در سطح استان است اظهار داشت: شاید در گذشته شعارهایی داده شد ولی این نظام‌مند کردن می‌تواند الزام پاسخگویی را در بدنه اجرایی استان ایجاد کند و مطمئناً همکاری، تعامل و مطالبه‌گری رسانه‌ها نیز به اجرای هر چه بهتر این طرح کمک می‌کند.

 
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: تأثیر بحث پاسخگویی در حکمرانی خوب بسیار زیاد است و اگر این نظام به خوبی در سطح استان پیاده سازی و اجرا شود مسئولیت پذیری، شفافیت و قانون مداری در بین مسئولان و مجموعه دستگاه‌های دولتی استان افزایش پیدا می‌کند.
 
وی با اشاره به تغییرات شورای اطلاع رسانی استان یزد ادامه داد: با توجه به شرایطی که در بحث اطلاع‌رسانی و ضرورت‌هایی که در کشور وجود داشته به ویژه در حوزه تعامل هر چه بیشتر در بین بخش‌های مختلف حاکمیت در زمینه اطلاع‌رسانی با تدبیر وزارت کشور یک تغییر در ترکیب شورای اطلاع‌رسانی در سطح کشور و استان ایجاد شده است و از این به بعد دستگاه‌های بیشتری را در شورای اطلاع‌رسانی استان خواهیم داشت.
 
طالبی تصریح کرد: با این تغییرات امیدواریم خلأهایی که در گذشته وجود داشته و بخشی به شورای اطلاع‌رسانی استان به دلیل عدم حضور بعضی از دستگاه‌هایی که جایگاهشان حائز اهمیت بوده و چون در ترکیب شورا حضور نداشتند و هماهنگی‌ها اتفاق نمی‌افتاد، در ترکیب جدید امیدواریم که هماهنگی بهتر در حوزه اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های دولتی ایجاد شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد به یکی از اهداف این اصلاحیه در شورای اطلاع‌رسانی استان اشاره کرد و گفت: اهداف اصلاحیه این بوده همه تریبون‌ها در کشور و سطح استان‌ها مخاطبشان مردم هستند در یک راستا مدافع منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند و ناهماهنگی‌هایی که وجود داشته کمتر شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..