استاندار یزد:

اتحاد داخلی و بازخوانی اندیشه های انقلاب پشتوانه غلبه بر دشمنان است/ امنیت و آرامش بزرگ ترین دستاورد کشور در عرصه بین المللی

«محمود زمانی قمی» با تاکید بر امنیت و آرامش به عنوان بزرگ ترین دستاورد کشور در عرصه بین المللی و اقتدار جهانی بیان کرد: اتحاد داخلی و بازخوانی اندیشه های انقلاب پشتوانه غلبه بر دشمنان است.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با هفته دولت مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای شورای تأمین استان برگزار شد که در گزارش خبری پیش رو  مشروح سخنرانی «محمود زمانی قمی»  در این برنامه  ارائه می شود.

 
استاندار یزد در ابتدای سخنان خود با تبریک هفته بزرگداشت دولت و ملت، با درود به روح بلند شهیدان رجایی و باهنر یاد و خاطره شهیدان جبهه اسلام از شهدای صدر اسلام تا دفاع مقدس و شهدای گرانقدر جبهه مقاومت که برای دفاع و صیانت از حریم اهل بیت مبارزه کرده اند را گرامی داشت.
 
»محمود زمانی قمی» اظهار داشت: امنیت بالای کشور با تکیه بر تلاش تک تک فعالان در دستگاه های امنیتی و انتظامی محقق شده است تا آرامش و امنیت به عنوان یکی از بزرگ ترین دستاورد های کشور در عرصه های بین المللی و از والاترین ترین نعمت های ایران اسلامی در جای جای این سرزمین و استان یزد استقرار یابد.
 
زمانی قمی افزود: قبل از انقلاب اسلامی نظام استبدادی و وابسته به اجانب در ایران حکمرانی می کرد، دستگاه فاسد پهلوی و جریان وابسته به آن در اختیار قدرت های جهانی به ویژه آمریکایی ها قرار داشت، اما باید به این موضوع توجه کرد که ایران همواره  و در تمام دوران ها کشوری استراتژیک محسوب می شود.
 
وی خاطرنشان کرد:از زمانی که انسان ها  آموختند قایق را روی آب بیندازند آبراه استراتژیک خلیج فارس بسیار اهمیت داشت و در شرایط حاضر نیز که درصدبالایی از انرژی جهان از این تنگه عبور می کند، هم چنان امنیت خلیج فارس ،تنگه هرمز و کشور ایران از جایگاه ارزشمند و بالایی برخوردار است.
 
 
 
*رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی ملت بزرگ ایران نیرنگ های آمریکا را در هم شکست
 
 
 
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: آمریکایی ها از گذشته برای تنظیم امنیت خود و همراهانشان در این نقطه حساس از عناصری از جمله نظام شاهنشاهی مستقر و وابسته به خود؛ رهگذر تقویت اسرائیلی ها و حکومت فاسد صهیونیسم و ترساندن شیخ ها در منطقه عربی استفاده و سعی می کردند امنیت آبراه خلیج فارس و منافع خود را در این جایگاه مهم حفظ نمایند.
 
زمانی قمی افزود: به رغم خواسته و تلاش آن ها تحت رهبری عالمی بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب و نهضت بزرگ ایران اسلامی در بهمن ۵۷ به ثمر نشست که در همان زمان آمریکایی ها دریافتند  سامانه امنیتی طراحی شده و مستقر آن ها در منطقه خلیح فارس به هم ریخته و دیگر از عنصر اصلی این سامانه امنیتی یعنی شاه و خاندان فاسد او خبری نیست.
 
استاندار یزد یادآور شد:آمریکایی ها متوجه شدند بایستی سامانه جدیدی را مستقر کنند و  تا رسیدن به این هدف بسیاری از تحرکات را از داخل ایران شروع می کنند ،حوادث کردستان،منافقین و تروریست های آدم کش در سال ۱۳۶۰ راهی بود تا بتوانند اصل استقرار جمهوری اسلامی را بر هم بزنند و به سامانه قدیم خود برای حفظ امنیت برگردند اما فضل خداوند و رهبری امام و جانفشانی ملت بزرگ ایران تمام نیرنگ ها را در هم شکست و جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت مستقر گردید.
 
وی بیان کرد:بعد از این جریانات حمله از طریق،زمین،هوا و دریا توسط دست نشانده آمریکا و حاکمیت فاسد بعث عراق به سرزمین ایران شروع شد و بازهم برای برهم زدن نظم جدید امنیتی که جمهوری اسلامی در آبراه بزرگ خلیج فارس و ایران سربلند به وجود آورده بود دست به کار شدند.
 
»محمود زمانی قمی» مطرح کرد: رشادت و پایمردی تمام نیروهای ارتش،سپاه،بسیج،نیروی انتظامی و مردم دست به دست هم دادند و توانستند با جوانمردی از حقوق ایران و انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی بدون از دست رفتن یک میلیمتر از خط وطن صیانت کنند.
 
نماینده دولت در استان یزد اظهار داشت:در این فضا مگر آمریکا  می تواند بدون سامانه باشد و سامانه های جدید او عبارت شد از حزب بعث،شورای همکاری خلیج فارس و بازهم اسرائیل اما این سامانه های شوم نیز از هم پاشیده شد و  سپس شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب علیه برخی از کشورهای عرب ورود پیدا کرد و آن بخش از سامانه هم تمام کارایی خود را از دست داد.
 
زمانی قمی افزود:در این بازه زمانی آمریکا دچار حیرت و سرگردانی است و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پیشروی می کند و اما امروز ایران علاوه بر حفظ امنیت کشور و خلیج فارس توانسته  از ایران تا باب المندب نظام سیاسی و امنیتی منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.
 
 
 
*با تکیه بر چهل سال تجربه های بزرگ، انقلاب اسلامی با قدرت تثبیت می شود
 
 
 
استاندار یزد گفت: ایران به عنوان یک بازیگر بسیار توانمند در حوزه امنیت و سیاست در حال ایفای نقش است اما نه نقشی به شکل سایر بازیگران عالم که وقتی سلاح و قدرت در اختیار دارند مظلومان و ضعیفان احساس خطر می کنند بلکه هر اندازه جمهوری اسلامی توانمند تر می شود آن هایی که در منطقه مورد ظلم و ستم واقع  شده اند احساس امنیت می کنند و ظالمان و ستمگران نیز نگران می شوند.
 
زمانی قمی ادامه داد:نقش ایران به نقشی والا و برجسته تبدیل شده و امروز  نهال بزرگ و مقدس انقلاب اسلامی در اعماق قلوب همه علاقه مندان به آزادی و انسایت ریشه دارد و به عنوان درختی تنومند با  چهل سال تجربه های بزرگ و ارزشمند بدون تردید از این نیرنگ انتهایی  نیز  عبور می کند و با قدرت انقلاب تابناک را تثبیت خواهد کرد.
 
 وی بیان کرد:اما آخرین تصمیم  پس از سفر ترامپ به عربستان برای شکل گیری ناتو عربی طرح شد و این سامانه جدید آمریکایی هاست و شکست  ناتو عربی با مشارکت کشورها نیز به دلایل و نمونه رفتارهای گذشته قطعی است.
 
استاندار یزد افزود: پس از خروج ترامپ از عربستان ما باید اتحاد بیشتری را در دنیای عرب مشاهده می کردیم اما  امارات و عربستان سعودی در آستانه جنگ علیه قطر قرار گرفتند  و این کشور از همه سمت تحریم  شد  که اولین شکاف در صف اتحادیه عرب از همین جا  شکل گرفت.
 
 
 
*سامانه امنیتی اسلام و دین مبین حق طلبی مدافع حقوق مستضعفان است
 
 
 
»محمود زمانی قمی» اظهار داشت : نکته دیگر  اینکه در تعیین هدف ناتوی عربی تلاش می کنند این جریان را  علیه ایران نشان دهند اما بزرگ ترین هدف در  این زمینه سامانه های امنیتی از دهه ۱۳۴۰ تا به امروز و  حفظ و تثبیت رژیم پلید صهیونیست است و همین نکته می تواند شورش بسیاری از مسلمانان را در دنیای عرب بر  خلاف این جریان به وجود آورد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: بنابراین مردم و مسلمانان در خواهند یافت که مسئله ایران نیست بلکه موضوع اصلی تقویت اسرائیل است و دیگر اینکه  اگر ناتوی عربی شکل بگیرد اصولا رژیم اداره آن آنقدر پیچیده و پر مخاطره است که در صورت شکل گیری نیز در هم خواهد شکست.
 
وی گفت: سامانه امنیتی اسلام در سایه دین مبین حق طلبی  و در دفاع از حقوق مستضعفان بر بلندای ایران همیشه سرافراز شکل گرفته است و به فضل خداوند روز به روز  آثار آن در دنیا و منطقه بیش  از گذشته  نمود پیدا می کند  و تلاش آن هایی که سعی می کنند این نظم و نهضت را به هم بریزند همان نتیجه ای را خواهد داشت که در اوایل انقلاب شاهد بودیم.
 
زمانی قمی بیان کرد: در سال جاری چهل سالگی عمر با برکت انقلاب را در اوج توان و قدرت تکریم خواهیم کرد و نسل های آینده پیروزی این نهضت را صدها سال به شادی و نشاط یادآوری  و از آن دفاع خواهند کرد و به طور قطع  آنچه دشمنان در سر می پرورانند با اتحاد داخلی،حضور مردم و بازخوانی اندیشه های انقلاب در سایه رهبری فرمانده کل قوا  با شکست مواجه می شود زیرا ما همواره باید رمز پیروزی را در رفتار و دلایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جستجو کنیم.
 
استاندار یزد در پایان سخنان خود برای تمام نیروهای امنیتی و مسلح ارتش قهرمان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و همه آن هایی که از انقلاب و مرزهای بزرگ ایران صیانت می کنند سلامتی و طول عمر از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..