فوت مشکوک دختر نوجوان یزدی در بیمارستان افشار یزد

استاندار یزد ، در پی فوت مشکوک دختر 14 ساله یزدی در بیمارستان افشار، دستور پیگیری سریع حادثه را صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوزحسین کریمی پدر زهرا کریمی در خصوص علت مرگ فرزندش گفت :  بعلت دل درد و تهوع دخترم، به  بخش اورژانس بیمارستان افشار مراجعه کردیم، ابتدا پرستار به وی سرم وصل کرد ، بعد از اینکه من گفتم دخترم دچار  دل درد شده ،  سریع بدون اینکه پزشکی او را معاینه کند به وی آمپول مسکن زد.

 
چند دفعه ای من به ایستگاه پرستاری رفتم و گفتم بدن دخترم سرد شده ، و از دل درد می  نالد  ،دوباره  ، وی را با مسکن ساکت کردن  ، هنگام عوض کردن شیفت حتی یک پرستار به دخترم سر نزد و حتی وقتی من برای  انجام رادیولوژی میخواستم دخترم را ببرم  ، من با کمک همسرم او را روی ویلچر گذاشتیم و هیچ کدام از پرسنل به من کمک نکردن.
 
وقتی گفتم دخترم نمی‌تواند روی پای خود بایستد گفتند بعلت آمپول مسکن است و بدون گرفتن عکس رادیولوژی ،من دختر نیمه جانم را با کمک همسرم روی تخت گذاشتیم.
 
سپس من را از اورژانس بیرون کردند ، بعد از مدتی  همسرم پیامک داد حال زهرا خوب نیست و چشم باز نمی‌کند من سریعا داخل اورژانس رفتم دیدم صورت‌ دخترم مثل سکته مغزی ها شده  و لب او شل شده  ایندفعه همه دست بکار دخترم شدند و تازه یادشان آمد او هم در اورژانس است. 
 
در پی مرگ مشکوک دختر نوجوان یزدی و جریحه دار شدن احساسات و افکار عمومی  ، استاندار یزد در نامه ای خطاب به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خود خواستار تشکیل فوری کمیته ای به منظور تحقیق در خصوص علت حادثه و برخورد قانونی با متخلفان شد.آقای زمانی قمی با ابراز تاسف از این حادثه تلخ و اظهار تسلیت به خانواده داغدار کریمی خواستار رسیدگی عاجل به این موضوع در کمیته ای متشکل از دستگاه های ذیربط شده است.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صدا وسیما
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..