امام جمعه مهریز:

بحث محله گرایی باید از مهریز رخت بربندد

امام جمعه مهریز بر ضرورت وحدت و همدلی میان محله‌های شهر تاکید کرد و گفت: بحث محله گرایی باید از مهریز رخت بربندد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که بدون مشارکت اعضایش به اهداف خود برسد و پیشرفت کند.

 
وی با اشاره به اهمیت همدلی و تعامل در حل معضلات و مشکلات شهر مهریز افزود: مشکلات و آسیب‌های شهرستان مهریز تنها در سایه همدلی و تلاش تمام اقشار مردم شهر از میان خواهد رفت و تمام جهت‌گیری‌ها نیز باید به همین سمت‌وسو باشد.
 
محی الدینی با اشاره به حضور یک ساله خود در شهرستان مهریز بیان کرد: جز خدمت به مردم شهرستان مهریز هیچ نیتی ندارم و امیدوارم اگر سرباز مردم نیستم، سربار آنان نباشم و اگر آبرویی برای مردم شهر نخریدم، آبرویی هم از این شهر نبرم و تا زمانی که در این شهر هستم دلم می خواهد با تمام وجود به این شهر خدمت کنم و صحبت‌های مغرضانه‌ای که می‌شود برایم اهمیتی ندارد.
 
امام جمعه مهریز ادامه داد: بحث محله گرایی و محله گرایان باید از این شهر رخت بربندد و باید این بحت دیگراز سطح شهرستان و ذهن‌ها دور و پاک شود، هر چه از این موضوع شهر ضربه خورده‌ایم، کافی است.
 
وی افزود: تاکید می کنم و هشدار می دهم که هنوز محله گرایی در این شهر وجود دارد و هنوز محله گرایان و یک عده به خاطر منافع شخصی و کوتاه مدت، عرق محله گرایی دارند و فریاد می زنند.
 
محی الدینی خاطرنشان کرد: معضل محله گرایی علت عقب ماندگی و توسعه نیافتگی این شهر است و همه شهرستان مهریز برای من مهریز است و انشالله برای توسعه و پیشرفت این شهر و ریشه کنی این معضل تمام توان خودم را با همت تمامی اقشار و مسئولان شهر به کار می بندم تا مهریزی یک‌صدا، واحد و توسعه یافته به وجود آید.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..