۱۵ پروژه ورزشی با اعتبارات ملی، استانی و خیری در استان یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ۱۵ پروژه ورزشی با اعتبارات ملی، استانی و خیری در استان یزد افتتاح می‌شود گفت: سرانه ورزشی در استان یزد در هفته دولت ارتقا و افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در جمع ورزشکاران یزدی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به طرح‌های آماده بهره برداری در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۵ پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی و سالن چند منظوره ورزشی در سطح استان یزد در طول هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یکی از طرح‌های آماده افتتاح را سالن ورزشی ۱۷ شهریور بخش زارچ یزد عنوان کرد و افزود: این طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که در ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.
 
وی به طرح‌های دیگر آماده بهره برداری در استان اشاره و خاطرنشان کرد: زمین فوتبال ساحلی در شهرستان میبد، زمین چمن مصنوعی روستای چاهک شهرستان خاتم، زمین چمن مصنوعی روستای سرو علیا شهرستان اردکان، زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی روستای مبارکه بافق، زمین چمن مصنوعی روستای شیطور بافق، زمین چمن مصنوعی در روستای تنگ چنار شهرستان مهریز، زمین چمن مصنوعی روستای ندوشن، زمین چمن مصنوعی روستای فراغه شهرستان ابرکوه و زمین چمن مصنوعی سخوید شهرستان تفت از دیگر پروژه‌هایی است که در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح و در اختیار مردم عزیز استان قرار می‌گیرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: همچنین سالن ورزشی روستای بزک آباد تفت با هزینه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان، سالن ورزشی روستای خرانق اردکان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان و سالن ورزشی روستای ایثار خاتم با هزینه اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
 
شریعتی با اشاره به اینکه تمامی ۱۵ پروژه ورزشی آماده افتتاح از اعتبارات ملی، استانی و خیری بوده است عنوان کرد: امیدواریم با یاری و همکاری این دوستان بازهم بتوانیم کمبودهای ورزشی استان یزد را مرتفع سازیم و در جذب و ایجاد انگیزه در مردم برای ورزش کردن، فعالیت‌هایی با برنامه انجام دهیم.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..