جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر هلال احمر استان یزد

جلسه ی هماهنگی بیست ونهمین دوره مسابقات مرحله استانی رفاقت مهر استانی با حضور سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد و داوران این دوره از مسابقات برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : امروز جمعیت هلال احمرنیازمند حضور باطراوت جوانان و عزیزانی است که بتوانند با سعی ، تلاش و کوشش و آماده سازی اوقات فراغت و همچنین آموزشهای لازم به هم نوعان خود خدمت رسانی کنند .

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از حضور داوران منتخب استانی در جلسه گفت : باتوجه به برگزاری بیست و نهمین دوره از مسابقات رفاقت مهر در مرحله استانی لازم است که کلیه داوران با توجه به حساس بودن مسابقات به شناسایی آسیب های پیشرو و رفع آنها برآمده و در جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات گامی محکم برداشته شود .

میرحسینی بیان داشت: مسابقات رفاقت مهر یکی از برنامه های آموزشی و تربیتی سازمان جوانان هلال احمر است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی و افزایش سطح آگاهی و توانمندی اعضای جوان هلال احمر همه ساله اجرا می‌شود.

شایان ذکر است بیست و نهمین  مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر هلال احمر استان یزد در تاریخ های ۱۳ شهریور (خواهران) و ۱۴ شهریور(برادران) در باغ پهلوان پور مهریز برگزار می گردد.

 

 

 

منبع:هلال احمر یزد

بخش نظردهی بسته شده است..