امام جمعه مهریز خواستار شد؛

توجه به مسائل معیشتی خانواده‌های دانش‌آموزان

امام جمعه مهریز اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و می‌طلبد برای بازگشایی مدارس و معیشت خانواده دانش‌آموزان فکری شود .

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شهرستان مهریز بر اندیشیدن راهکارهایی برای تامین مسائل معیشتی و رفاه خانواده دانش‌آموزان تاکید کرد . 

 
وی افزود: لوازم التحریر، هزینه رفت و آمد و شهریه مدارس از مواردی است که باید با همکاری مسئولان آموزش و پرورش برای آن تمهیداتی اندیشیده شود تا کمترین فشار به خانواده وارد شود . 
 
«عباسعلی دانافر» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست بر ساماندهی نیروی انسانی با محوریت مدرسه تاکید کرد و گفت: مدرسه در ساماندهی نیروی انسانی، اولویت مطلق است . 
 
وی افزود: تخصیص نیروی انسانی موجود و مابقی امکانات با اولویت مدرسه صورت می‌گیرد و آموزش و پرورش باید به یک دغدغه ملی تبدیل شود . 
 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: رسیدن به یک سطح از آموزش و پرورش در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند کاری جدی است که همراهی همگان را می‌طلبد . 
 
معلمان حاضر در این نشست نیز نسبت به بحث تعدیل نیرو در ساختار آموزش و پرورش ابراز نگرانی کردند و خواستار انتقال این نگرانی به مسئولان کشوری شدند . 
 
گفتنی است، در شهرستان مهریز ۱۰۰ مدرسه با حدود ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز وجود دارد.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..