با حضور مدیرعامل و سرپرست معاونت امورجوانان هلال احمر استان یزد:

تقدیر از عضو مدال آور هلال احمر یزد در مسابقات جهانی

در جلسه ای با حضور مدیرعامل و سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد از سرکار خانم حاجی حسینی عضو جوان مدال آور هلال احمر یزد در مسابقات جهانی تقدیر شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل و سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد از سرکار خانم حاجی حسینی (عضو جوان و شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر پردیس فاطمه الزهرا یزد )مدال آور هلال احمر یزد در مسابقات جهانی تقدیر شد.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه ضمن تبریک افتخار آفرینی این عضو ورزشکار در مسابقات جهانی ، ورزش را عامل پویایی و نشاط نسل جوان دانست واظهار داشت : جذب و سازماندهی جوانان توانمند در عرصه های مختلف یکی از راه های معرفی و گسترش فعالیت‌های عام المنفعه هلال احمر در سطح کشور است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ورزش به عنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار، نقش بسزایی در جذب اعضای جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیت‌های جوانان را می‌توان در این حوزه پوشش داد.

حرازی زاده افزود: هدف از این اقدام ارج نهادن به مقام قهرمانی جوانان برتر و بهره مندی از تجارب ورزشی جوانان است که امیدواریم با شناسایی و عضویت افراد نخبه شاهد حضور و فعالیت بیش از پیش این افراد در جمعیت باشیم.

در ادامه این جلسه سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد نیز ضمن تبریک به این عضو جوان هلال احمری اظهار داشت : باعث افتخار است که یک عضو جوان هلال احمر آن هم از دیار استان یزد بر سکوهای جهانی بدرخشد و نام استان یزد و هلال احمر را بر زبانها بیندازد و این فرصت بسیار عالیست تا از این راه بتوان هلال احمر و فعالیتها را در بین جوانان گسترش داد .

میرحسینی گفت : انشالله با برنامه ریزی های بهتر بتوان از این فرصت ها کمال بهره را برده و از توان این ورزشکاران هلال احمری در جهت اهداف هلال احمر استفاده کنیم.

شایان ذکر است مریم حاجی حسینی عضو جوان و شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر پردیس فاطمه الزهرا یزد در رقابتهاى جهانى سبک کیوکوشین UFK در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و با درخشش موفق به کسب مدال برنز شد.

بخش نظردهی بسته شده است..