افتتاح ۹۵ طرح شهرستان میبد به مناسبت هفته دولت

فرماندار میبد از بهره‎‎برداری 95 طرح در این شهرستان با سرمایه‏‏‎گذاری بالغ بر 51 میلیارد تومان در به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش یزدی نیو«حسین فلاح» در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت در شهرستان میبد ۹۵ طرح با سرمایه‏‏ گذاری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به ‏‏بهره‏‏ برداری می‌رسد.

 
وی تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته تعداد طرح‏‏‎ها ۲۰ درصد افزایش یافته و میزان اعتبارات هزینه شده برای بهره‎‎برداری از طرح‏‏‎های  هفته دولت یک میلیارد تومان بیشتر بوده است.
 
فرماندار افتتاح چند طرح در حوزه میراث فرهنگی با همکاری شهرداری، دو طرح در بخش آموزش و پرورش و افتتاح مدرسه میر با هزینه‏‏‎ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بخش خصوصی، بهره‏‏‎برداری از شبکه گازرسانی روستاهای نیوگ، اشنیز و علویه با هزینه چهار میلیارد تومان، افتتاح چند طرح در بخش دهیاری ‎ ها و عمران روستاها و نیز بهره‏‏‎برداری از طرح‏‏‎های مرتع ‎‎ داری و آبخیزداری با هزینه ‎‎ ای بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را از جمله طرح‏‏‎های آماده بهره‏‏‎برداری شهرستان میبد در هفته دولت ذکر کرد.
 

فلاح از دیگر برنامه‏‏‎های هفته دولت در شهرستان را افتتاح سالن فوتسال بفروئیه و چمن مصنوعی ندوشن در حوزه ورزش، چند طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان، افتتاح چند طرح روشنایی، تجلیل از کارکنان برتر در هفته دولت، همایش پیاده‏‏ روی در ندوشن و میبد، اجرای برنامه‏‏ های فرهنگی در حوزه نظام پزشکی و بهره‏‏ برداری طرح‏‏‌های آبرسانی روستایی و شهری بیان کرد.

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..