نماینده ولی فقیه در استان یزد: الحمدالله ‌در صنعت دفاعی به دستاوردهای خوبی دست‌ یافته‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه الحمدالله ‌در صنعت دفاعی به دستاوردهای خوبی دست‌ یافته‌ایم، گفت: باید از جوانان ‌به خوبی در جهت تأمین نیازهای دفاعی کشور استفاده کنیم.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی عصر امروز در دیدار معاون بازرسی وزارت دفاع با بیان اینکه در بحران‌های زمان جنگ در این فکر بودیم که باید از جوانان و پتانسیل داخل به خوبی در جهت تأمین نیازهای دفاعی کشور استفاده کنیم اظهار داشت: الحمدالله از همان زمان‌ها کارها پیگیری شد و امروزه هم به نتیجه مناسبی در زمینه صنایع دفاعی کشور دست پیدا کرده‌ایم.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد به دو خصلتی که انسان برای موفقیت نیازمند است اشاره کرد و گفت: توکل بر خدای متعال و اعتماد به نفس از جمله این موارد است که اگر انسان با نیت کامل و پاک خود بر خدا توکل کند و درک استعداد درونی سبب می‌شود که فرد به سمت موفقیت حرکت کند.
 
امام جمعه یزد افزود: امروزه در بعضی از صنایع و اقتصاد با مشکل روبه رو هستیم به این خاطر است که اعتماد به نفس نداشته و نتوانسته به خدا توکل کند، به سمت نابودی کشیده می‌شود.
 
وی ادامه داد: در صنایع نظامی، هسته‌ای و نانو این اعتماد به خدا و قدرت خدای متعال به خوبی قابل مشاهده است که موفقیت‌های چشمگیری را به وجود آورده است.
 
ناصری یزدی با اشاره به اینکه الآن در جامعه استعدادهای بسیاری هستند و باید به خوبی این استعدادها مورد استفاده قرار گیرد اظهار داشت: این استعدادها تشنه فعالیت هستند و اگر به خوبی از این پتانسیل استفاده شود، کشور از حالت کنونی در بخش‌های مختلف خارج می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در زمان امام خمینی(ره) همه مردم خود را مسئول می‌دانستند گفت: امروزه به شکلی شده است که مردم احساس می‌کنند فقط دولت مسئول است و خودشان مسئولیتی ندارند و حتی برخی افراد برای تامین منافع خود دست به احتکار و گران‌فروشی می‌زنند و با این اقدام دیگر افراد جامعه را با مشکل مواجه می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه حضور مسئولان در بین مردم در شرایط کنونی یکی از الزامات است گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی خدمات مناسبی را به مردم ارائه کنند تا آنها نیز همراه و همدل با دولت باشند.
 
ناصری یزدی فعالیت‌های دشمن را در راستای کاهش اعتماد مردم نسبت به دولت و همچنین بی‌ارزش کردن جانفشانی‌های شهدا دانست و تصریح کرد: امروزه دشمن با فشارهای اقتصادی دنبال این هستند که ارزش‌ها و خوبی‌ها از بین برود و همه‌چیز در مسائل معیشتی خلاصه شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: شما می‌توانید به وسیله فضاهای مجازی، فعالیت‌های دشمن را در کشور به آنها گوش زد کنید و به مردم بفهمانید که مسئولان دلسوزشان هستند و برای آنها خدمت می‌کنند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..