معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی بر اساس میزان پیشرفت و کیفیت اجرای آن‌ها

نشست شورای فنی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای شورای فنی استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزارشد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد درابتدای این نشست بر ضرورت برگزاری جلسات شورای فنی استان و کارگروه‌های ذیل آن و شرکت مستمر همه اعضای شورا در این جلسات تاکید کرد.

«محسن صادقیان» همچنین با اشاره به قوانین برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکاران، بر ضرورت حمایت از پیمانکاران و مشاوران بومی استان تأکید کرد و رعایت مصوبات شورای فنی استان در این خصوص توسط دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.
صادقیان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی براساس میزان پیشرفت و کیفیت اجرای آن‌ها خواهد بود؛ افزود: بعد از تخصیص این اعتبارات بر نحوه اجرای پروژه‌ها و هزینه کرد این اعتبارات نیز نظارت دقیق و مستمر صورت می گیرد.
گفتنی است در این نشست، اطلاع رسانی بخشنامه‌های جدید سازمان برنامه و بودجه کشور، طرح نامه پیگیری ابلاغ دستورالعمل‌های ارزیابی و بهسازی لرزه‌ای انواع سازه‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان، ارائه و بررسی مصوبات کارگروه پیمان و ضوابط فنی، ارائه مصوبات کارگروه نظارت و تأکید بر تکمیل اطلاعات نظارتی پروژه‌های عمرانی استانی سال ۹۶ توسط دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین ارائه کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت در دستورکار قرار گرفت
 
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..