مبارزه با احتکار کالاهای اساسی با جدیت دنبال می‌شود

سرپرست فرمانداری یزد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در راستای افزایش امید در جامعه حرکت کنند گفت: مبارزه با احتکار به صورت جدی دنبال می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز عباس حیدری در نشست هم اندیشی عیدانه با اصحاب رسانه یزد که به مناسبت عید سعید قربان برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت سختی و مشکلات مردم باید با جدیت دنبال شود، اظهار داشت: مشکلات جامعه را مسئلوان می‌دانند و در راستای رفع آنها تلاش می‌کنند.

 
وی خاطرنشان کرد: در صورتی هم که اشتباهی در مدیریت وجود داشته باشد باید به دلیل این اشتباه و اقدامات نادرست از مردم عذرخواهی صورت پذیرد تا مردم بدانند که چنین اشتباهاتی از روی عمد نیست.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان یزد با اشاره به بحث برخورد با احتکار کالا در سطح کشور اظهار داشت: ورود دولت به این بحث و افزایش گشت‌ها و بازرسی‌ها برای شکسته شدن جو روانی ایجاد شده بود و الان هم این بحث با جدیت دنبال می‌شود.
 
حیدری با اشاره به اینکه احتکار به معنای انبار کردن کالا نیست خاطرنشان کرد: برخی فروشگاه‌ها انبارهای خود را به صورت کامل پرکرده‌اند و همین محصولات را هم در فروشگاه خود عرضه می‌کنند و این نوع انبار کردن کالاها احتکار نیست.
 
مدیرکل سیاسی استانداری یزد افزود: منظور از احتکار کردن کالا، قراردادن اجناس در انبارها و عدم اقدام به فروش و توزیع آن برای افزایش قیمت و گران فروشی است.
 
وی ادامه داد: در روزهای اخیر از ۲۵ انبار در سطح شهرهای یزد بازرسی صورت گرفت که در نهایت این بازرسی‌ها با متخلفان برخورد صورت گرفت و پرونده آنها برای صدور حکم تشکیل و به مراجع قانونی تحویل شد.
 
حیدری تصریح کرد: در چند روز گذشته هم انبار لوازم خانگی با چند میلیارد تومان کالا در استان یزد کشف شد و این موضوع الان در حال بررسی دقیق‌تر است و در صورت مشخص شدن تخلف و احتکار برخورد جدی با مسئول این واحد صورت می‌گیرد.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان یزد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت جامعه ایفا می‌کنند افزود: یکی از مهمترین رسالت‌هایی که امروز بر دوش رسانه‌ها قرار دارد، ترویج امید و نشاط در جامعه است چرا که جامعه بدون امید و بدون نشاط نمی‌تواند به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند.
 
مدیرکل سیاسی  استانداری یزد با تاکید بر اینکه دشمن هم امروز به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است بیان کرد: همانطور که مسئولان باید تمام تلاش خود برای رفع مشکلات مردم را به کار بندند، رسانه‌ها هم باید در راستای افزایش امید در جامعه تلاش کنند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..