اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد

عمده ترین مبحث در هلال احمر آموزش و پژوهش می باشد/ اولویت یافتن پژوهش های کاربردی در راستای یافتن راه حل های کاربردی کارآمد

اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل،سرپرست معاونت آموزش و پژوهش، و نماینده دیگر دستگاهها در جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل،سرپرست معاونت آموزش و پژوهش، نماینده دانشگاه علوم پزشکی،بنیاد نخبگان،پارک علم و فناوری در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : یکی از عمده ترین مباحثی که در جمعیت هلال احمر وجود دارد آموزش و پژوهش می باشد .

وی بیان داشت : هلال احمر با توجه به اینکه گروه های سنی مختلف را در برمیگیرد باید در زمینه های مختلفی برای مباحث آموزشی آنها برنامه ریزی نمود که باعث اثربخشی بسیار خوبی خواهد شد و باید تحقیقات و  پژوهش را در تمامی موارد و حوزه ها انجام دهیم.

مدیرعامل هلال احمر یزد با اعلام اینکه باید در زمینه آموزش الگوهایی را با توجه به امکانات و توانایی ها تعریف کرد و بصورت کارگروهی و عملیاتی انجام شود عنوان کرد : با توجه به نقش هلال احمر و ذی نفعان یک اکوسیستم طراحی کرد که باید نقطه آغاز و پایان ان با توجه به امکانات  و نیاز ها مشخص شود و در اکوسیستم باید مشخص شود دیگر دستگاه ها چه اقداماتی را می توانند انجام دهند.

وی گفت : باید در زمینه پژوهش اولویت های پژوهشی را شناسایی کنبم و می توان با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه ها خواستار روند این موضوع شد و بحث آموزش و پژوهش را تقویت کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..