مدیر آب و فاضلاب روستایی مهریز:

بحران خشکسالی در بیشتر مناطق روستایی مهریز جدی است

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهریز، بحران آب در بیشتر مناطق روستایی این شهرستان را جدی دانست.

به گزارش یزدی نیوزخلاصه زاده با تاکید بر اطلاع رسانی از خدمات آب و فاضلاب روستایی مهریز در این بحران خشکسالی عنوان کرد: آبفار این شهرستان در این زمینه مظلوم واقع شده و تمام کارکنان این اداره با جدیت و تلاش وافر سعی در کسب رضایت مشترکان دارند.

 
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی مهریز گفت: آبفار یکی از شرکتهای خدمات رسان مهم در روستاها است که با توجه به اوضاع و احوال خشکسالی و کمبود آب، این شرکت کارها و فعالیتهای مهمی را در روستاها در زمینه الگوی مصرف آب انجام داده است.
 
وی افزود: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۷۶۰ مشترک در ۶۶ روستای شهرستان مهریز از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره مند هستند و با توجه به روند رو به رشد توسعه روستاها در سال‌های اخیر به واسطه واگذاری زمین از سوی ارگان‌های مربوطه، به طور میانگین سالانه ۴۵۰ مشترک جدید به مشترکین این اداره افزوده می شود.
 
وی با اشاره به استفاده این شرکت از ۳۹ منبع آبی در سطح روستاهای شهرستان مهریز گفت: میزان نیاز آبی روستاهای شهرستان ۱۴۲ لیتر در ثانیه است تا بتوانیم رضایت مشترکان را جلب کنیم اما با توجه به خشکسالی های متوالی به ویژه خشکسالی امسال، در حال حاضر ۶۷ لیتر میزان تولید آب است که با توجه به واقعیت‌های موجود، میزان خروجی آب از نصف کمتر شده و روستاهای شهرستان و مشترکین این اداره، آثار خشکسالی را به طور مستقیم لمس می کنند.
 
خلاصه زاده خاطرنشان کرد: رفع این مشکل توجه جدی مسئولان به وضعیت بحرانی روستاهای شهرستان مهریز را می طلبد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..