حیدری تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت اتحاد دولت و ملت

رییس ستاد برزگداشت هفته دولت شهرستان یزد با بیان این‌که عبارت «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» شعار امسال هفته دولت در نظر گرفته شده است، گفت: استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه برای تقویت اتحاد و همدلی بین دولت و ملت و امیدواری بین مردم ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«عباس حیدری» در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا ویژگی‌ها و ارزش‌های والای شهیدان رجایی و باهنر را در جامعه گسترش دهیم تا به عنوان الگو و سرمشق همه آحاد جامعه قرار بگیرد .

 
وی افزود: هفته دولت از روز جمعه دوم شهریور آغاز و تا پنج شنبه هشت شهریور امسال ادامه دارد و شورای اطلاع‌رسانی دولت، شعار «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» را به عنوان شعار هفته دولت در سال جاری اعلام نموده است.
 
رییس ستاد برزگداشت هفته دولت شهرستان یزد، گفت: اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم سبب تقویت اتحاد و همدلی بین دولت و ملت، امیدواری مردم و استواری دولت در خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود. لذا، وظیفه ما مسئولین است که با ارتباط مناسب با اصحاب‌رسانه به عنوان رکن مهم و حلقه اتصال مردم و جامعه از یک طرف دستاورد‌ها و اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید از جمله در زمینه اشتغال روستایی، خودکفایی در محصولات کشاورزی بویژه کالای استراتژیک گندم و پروژ‌های قابل بهره‌برداری در سطح شهرستان -و غیره- را منعکس نماییم و از طرف دیگر مردم بتوانند در فضایی مناسب دغدغه‌ها و مطالبات خود از مسئولین را بیان نمایند تا به منظور رفع دغدغه‌های موجود برنامه‌ریزی‌های لازم به‌عمل آید و با این اقدامات زمینه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شود .
 
سرپرست فرمانداری یزد در ادامه تصریح کرد: این فرمانداری از حضور خبرنگاران صداوسیما، خبرنگاران سایر رسانه‌ها و جراید سطح شهرستان با گرایش‌ها و سلایق مختلف برای حضور در جلسات و برنامه‌های مختلف فرمانداری استقبال می‌نماید و هفته دولت فرصت مناسبی است تا این مهم آغاز و ان شاءا… پس از هفته دولت نیز با فواصل زمانی مشخص نشست‌های مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار گردد .
 
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی تاکید نمود و بیان کرد: معاونین فرمانداری در کنار اقدامات پیش‌بینی شده برای سرکشی از اقشار مختلف مردم در طول هفته دولت، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری نشست‌های صمیمی با سایر اقشار جامعه؛ از جمله روحانیون، اساتید، سازمان‌های مردم‌نهاد، احزاب، اصناف، جوانان و نخبگان را در دستور کار خود قرار دهند .
 
وی در پایان این نشست با اشاره به تقارن فرخنده دهه امامت و ولایت با هفته دولت خاطر‌نشان کرد: اعضای ستاد توجه داشته باشند بر‌نامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که در این هفته زمینه شور و نشاط آحاد جامعه نیز فراهم شود .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..