تشکیل تعاونی روستایی مهمترین برنامه اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق

سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق : تلاش جهت ارتقای جایگاه بخش تعاون و تشکیل تعاونی روستایی مهمترین اولویت کاری خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر نوری سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق درآئین تجلیل از سرپرست سابق این اداره گفت: در حوزه اشتغال حمایت و معرفی متقاضیان طرحهای اشتغالزایی در قالب تسهیلات پایدار روستایی صورت میگیرد .

 
وی افزود:در این راستا اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی به منظور بهره مندی از مزیت تخفیف بیمه ای صد درصدی برای دو سال کارفرما پیگیری می شود.
 
وی حمایت از مشاغل خرد و خانگی در قالب مشاغل مستقل و پشتیبان و حمایت از پایداری و حفظ اشتغال موجود شهرستان با رویکرد شعار سال را از دیگر برنامه ها این نهاد عنوان کرد وافزود:در حوزه کار نیز تشکل های کارگری در کارگاه های واجد شرایط ایجاد و تشکل های موجود تقویت می شود.
 
سرپرست اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق گفت:تلاش جهت ایجاد سازش در فرآیند رسیدگی به دعاوی کارگری ، کارفرمایی ورعایت زمان مقرر وقانونی رسیدگی، بازرسی از کارگاهها بمنظور نظارت در راستای اجرای قانون کار و رصد مسایل و مشکلات کارگری از دیگر برنامه ها در حوزه کار است.
 
در این آئین از زحمات ۸ماهه منصور ابویی تقدیر شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..