امام جمعه مهریز خواستار شد

به مسائل معیشتی خانواده های دانش آموزان توجه شود

امام جمعه مهریز : دانش آموزان آینده سازان کشور هستند ومی طلبد برای بازگشایی مدارس و معیشت خانواده دانش آموزان فکری شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محی الدینی در نشست شورای آموزش وپرورش مهریز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای تعلیم و تربیت دانش آموزان شهرستان مهریز بر اندیشیدن راهکارهایی برای تامین مسائل معیشتی و رفاه خانواده دانش آموزان تاکید کرد.

 
وی افزود: لوازم التحریر، هزینه رفت و آمد وشهریه مدارس از مواردی است که باید با همکاری مسئولان آموزش وپرورش برای آن تمهیداتی اندیشیده شود تا کمترین فشار به خانواده وارد شود.به مسائل معیشتی خانواده های دانش آموزان توجه شود
 
معلمان حاضر دراین نشست نیزنسبت به بحث تعدیل نیرو در ساختار آموزش وپرورش ابراز نگرانی کردند و خواستار انتقال این نگرانی به مسئولان کشوری شدند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست بر ساماندهی نیروی انسانی با محوریت مدرسه تاکید کرد وگفت: در ساماندهی نیروی انسانی، اولویت مطلق مدرسه است .
 
دانافر افزود: تخصیص نیروی انسانی موجود و مابقی امکانات با اولویت مدرسه صورت می گیرد وآموزش و پرورش باید به یک دغدغه ملی تبدیل شود.
 
رستگاری فرماندار مهریزنیز دراین نشست گفت:رسیدن به یک سطح از آموزش و پرورش در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند کاری جدی است که همراهی همگان را می طلبد.
 
در شهرستان مهریز ۱۰۰ مدرسه با حدود ده هزار نفر دانش آموز وجود دارد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..