معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خواستار شد:

‌ضرورت هدایت تسهیلات ایجاد اشتغال با نگاه تسهیل‌گری و توسعه محور مدیران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در آیین تجلیل از یاوران اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) ‌یزد بر هدایت تسهیلات ایجاد اشتغال با نگاه تسهیل‌گری و توسعه محور مدیران تاکید کرد و خواستار تحقق این مهم شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم با اشاره به امر مهم نهادسازی در انقلاب اسلامی، گفت: نهادهای ایجاد شده در کشورمان پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان کارآیی و پویایی خود را حفظ کرده‌اند.

"علی زینی وند" بر اهمیت توجه به موضوع اشتغال و اهتمام به رفاه و معیشت مردم به ویژه در شرایط کنونی کشور تاکید کرد و ادامه داد: نوع انگیزه مدیران می‌تواند راهگشای مشکلات مردم و مجموعه‌ ‌استان و کشور باشد.
وی به دیدگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به موضوع نهادسازی در کنار سایر اقدامات صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام اشاره کرد و افزود: نهادسازی در دنیای مدرن امروز، بخشی از پیشرفت کشورهای پیشرفته و در حال توسعه را شکل داده است.
زینی وند خاطرنشان کرد: خوشبختانه نهادهایی مانند کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره)، جهادکشاورزی، سپاه و بسیج به عنوان ‌رویش های انقلاب اسلامی نه تنها به کشورمان در حفظ استقلال خود کمک کرده بلکه استفاده از این تجربه خوب جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورهای منطقه، آنها را در سال‌های اخیر از سقوط احتمالی نیز نجات داده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط کنونی جامعه و جنگ اقتصادی ایجاد شده از سوی کشورهای معاند ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید منابع و تسهیلات خوب و ارزان قیمتی را برای حوزه اشتغال و به ویژه در بخش اشتغال روستایی و عشایری تعریف و اجرایی کرده است که باید از آن استفاده و بهره بیشتری برده شود.
وی به حجم بالای اعتبارات تخصیص یافته به امر رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان و کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر مدیران با نگاه تسهیل‌گری اقدام به اعطا و هدایت تسهیلات اشتغال کنند، قطعاً تحولی اساسی در حوزه کسب و کار کشورمان شکل خواهد گرفت.
زینی وند در پایان سخنان خود به اهمیت موضوع آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است بخشی از هزینه‌هایی که امروز در بخش آموزش عالی صرف می‌شود در حوزه مهارت‌آموزی جوانان کشورمان هزینه شود و کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) از نهادهایی است که می‌تواند به این امر مهم کمک کند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..