امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم افزایش تعداد موسسات آموزشی و قرآنی رضوی در یزد

امام جمعه یزد با بیان این‌که متأسفانه جای خالی آموزش‌های تربیتی دینی و آموزش صحیح قرآن در مدارس آموزش و پرورش احساس می‌شود، گفت:‌ افزایش تعداد موسسات آموزشی و قرآنی رضوی در استان یزد ضروری است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جریان دیدار با آیت الله«سید ابراهیم رییسی» تولیت آستان قدس رضوی، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام باقر(ع)، اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه ارادت فراوان مردم دارالعباده به امام رضا(ع) زمینه فعالیت های فرهنگی و آموزش قرآنی در استان یزد وجود دارد.

 
وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب آموزشی و قرآنی در استان یزد،‌ افزود: متأسفانه جای تربیت دینی و آموزش قرآنی در آموزش‌های آموزش و پرورش کمرنگ و خالی است.
 
امام جمعه یزد در ادامه راه‌اندازی آموزشگاه‌ها و موسسات قرآنی رضوی را یکی از موثرترین راهکاری جبران کمرنگ شدن آموزش‌های دینی در مدارس استان و کشور دانست و گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ناب رضوی بین نسل جوان انقلاب اسلامی ضروری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان با بیان این‌که برنامه‌های آموزش قرآنی باید از مقاطع ابتدایی آغاز شود،‌ تأکید کرد:‌ آستان قدس رضوی می‌تواند با همکای مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی استان و کشور نسبت به افزایش موسسات آموزشی و قرآنی رضوی در نقاط مختلف کشور اقدام کند.  
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..