با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از تلاش های «رقیه کرمانیان» تجلیل و «فاطمه دانش یزدی» به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم بر ظرفیت سازی برای حضور بانوان در عرصه های مختلف و معرفی توانمندی ها تاکید کرد و گفت: با تکیه بر تلاش مضاعف در این حوزه زمینه تقویت جایگاه بانوان در جامعه به شکلی ثمربخش فراهم می شود.
طالبی ضمن اشاره به بسترسازی دولت تدبیر و امید در نقش آفرینی بانوان خاطرنشان کرد: نقش آموزشی و تبیین گری زنان در خانواده با توجه به ویژگی های عصر امروز، عنصری بنیادین و اصیل است و تداوم موفقیت این امر نیز با آموزش زنان و مادران امکان پذیر می شود.
‌وی ادامه داد: باید برنامه های فرهنگی و اجتماعی استان در قالب های اجرائی همسو و  مشترک به  سمت سیاست های انسجام بخشی و توان افزایی در نهاد خانواده حرکت کنند و از اقدامات نمایشی و سطحی نگری در حوزه مطالبات بانوان پرهیز شود.
گفتنی است در این جلسه از تلاش های «رقیه کرمانیان» تقدیر و با حکمی از سوی استاندار یزد «فاطمه دانش یزدی» به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد معرفی شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..