مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

استفاده از توان و ظرفیت خیرین و پزشکان داوطلب در کاروان های سلامت / استمرار فعالیت کاروان های سلامت هلال احمریزد در مناطق محروم و روستایی

جلسه نقاط ضعف و قوت فعالیت کاروان سلامت هلال احمر استان یزد به دلگان با حضور مدیرعامل، سرپرست تیم کاروان سلامت وجمعی از اعضا تیم برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلسه ای با حضور مدیرعامل ،سرپرست تیم کاروان سلامت هلال احمر استان در منطقه دلگان و جمعی از اعضا تیم در دفتر مدیرعامل برگزار و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : یکی از اساسی‌ترین رسالت های جمعیت هلال احمر کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه که کمک به بهبود وضعیت آنان بسیار ضروری به نظر می رسد، مردم مناطق محروم و روستایی هستند.

حرازی زاده با بیان اینکه هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است، افزود: این جلسه با هدف ارائه بررسی مشکلات،بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین جمع بندی پیشنهادات برای اجرای هرچه بهتر و ارائه قوی تر این طرح در برنامه های بعدی، برگزار شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت و توانمندی‌های بالا در خیرین خاطرنشان کرد: باید در راستای جذب خیرین و پزشکان متخصص داوطلب و جلب مشارکت آن تلاش نماییم وامید است با کمک و تعامل گسترده خیرین و پزشکان داوطلب و عملکردهای مثبت، مشکلات مربوط به محرومان و مستضعفان از بین برود.     

بخش نظردهی بسته شده است..