طرح “گفتگوهای اجتماعی” در کشور در استان یزد اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از افتتاح خانه سمن‌ها در استان خبر داد و گفت: طرح گفتگوهای اجتماعی برای اولین بار در کشور در استان یزد اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزفخرالسادات خامسی هامانه  در ستاد گرامیداشت هفته دولت که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه طرح گفتگوهای اجتماعی برای اولین بار در کشور در استان یزد اجرا می‌شود اظهار داشت: با شروع هفته دولت این طرح آغاز و تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بیان اینکه این طرح برای گفتگوهای سه جانبه دولت، تسهیل گرها و جامعه هدف که از بین اقشار مختلف است گفت: تقویمی برای این طرح در استان در نظر گرفتیم و امیدواریم که ان‌شاءالله این طرح بتواند به هدف‌هایی که در نظر گرفته دست یابد.
 
وی به اجرای جشنواره سحر در استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به مدت دو در استان یزد اجرا می‌شود و حضور مدیران، فرمانداران و سمن‌ها را نیز در آن خواهیم داشت.
 
خامسی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد در آینده نزدیک افتتاح خانه سمن‌ها در استان‌ها صورت می‌گیرد اذعان داشت: افتتاح خانه بهبودی در استان، سلسله برنامه‌های نشاط و امید در محلات و روستاهای آسیب پذیر و همچنین طرح‌هایی در حوزه ازدواج از جمله برنامه‌های هفته دولت در سطح استان یزد است.
 
افتتاح ۲۳ طرح با سرمایه گذاری ۶۸۶ میلیارد تومان در هفته دولت در استان یزد
 
محمد رضا علمدار یزدی در این نشست با بیان اینکه افتتاح ۲۳ طرح با سرمایه گذاری ۶۸۶ میلیارد تومان را در هفته دولت در استان یزد خواهیم داشت گفت: این ۲۳ طرح در سراسر استان اشتغال ۲۰۴۴ نفر را در پی دارد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: هر ساله فرمتی را وزارت خانه برای کل کشور ارسال می‌کند که افتتاحات سطح بندی و لیستی تعیین می‌شود و سپس گزارشی از فرآیند صورت گرفته را دریافت می‌کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..