در نشستی خبری مطرح شد؛

انتقال آب به یزد توسط بخش خصوصی حدود ۵ سال طول می‌کشد

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با اشاره به اینکه شرکتی به منظور انتقال آب از دریای عمان به یزد تشکیل توسط بخش خصوصی شده است، گفت: انتقال آب از این طریق حدود پنج سال طول می‌کشد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا رضایی‌نژاد امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران استان یزد با اشاره به نحوه شکل‌گیری گروه بزرگ تعاونی پیشگامان اظهار داشت: این تعاونی که با جمع آوری سرمایه های خرد مردم تشکیل شد، در ابتدا در حوزه IT فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه در زمینه های مختلف ورود پیدا کرد.

 
وی با برشمردن زمینه های فعالیت این تعاونی در زمینه های مختلف عنوان کرد: آخرین اقدام گروه تعاونی پیشگامان، اقدام برای تشکیل یک شرکت خصوصی توسط صاحبان صنایع استان برای انتقال آب به یزد بود.
 
رضایی‌نژاد بیان کرد: قرار است در انتقال آب از این خط، ابتدا آب را شیرین کنیم که این اقدام یک سال و نیم به طول می‌انجامد و سپس برای انتقال آب اقدام کنیم که در این زمینه نیز حداقل به پنج سال زمان نیاز است.
 
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان خاطرنشان کرد: شاید این همه فعالیت با اعتبار دولتی یا سرمایه یا چند سرمایه گذار امکان پذیر نباشد اما می توان با استفاده از ظرفیت پول‌های خرد مردم، کارهای بزرگی انجام داد.
 
وی افزود: اکنون نیز که جنگ اقتصادی در گرفته است، باید با اتکا به همین سرمایه های خرد به میدان بیاییم و معتقدیم زمانی که اعتماد مردم جلب شود و سرمایه های خود را به عرصه تولید یا خدمات وارد کنند، اتفاقات بزرگی خواهد افتاد.
 
رضایی‌نژاد تصریح کرد: سرمایه های خرد اکنون در اقتصاد یه تهدید به شمار می رود و می تواند در جامعه یک سونامی اقتصادی ایجاد کند اما اگر همین سرمایه ها جمع آوری شود، می توان با آن اقدامات بزرگی انجام داد و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را نیز از بین برد.
 
وی تاکید کرد: اگر به امید این باشیم که کاری برایمان انجام دهند، بعید است و خودمان باید تلاش کنیم به ویژه در استان‌های کویری و به ویژه در بحث آب باید خود مردم دست به یک اقدام جدی و اساسی بزنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..