استاندار یزد خواستار شد:

استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای بیان دستاوردهای انقلاب و ‌خدمات دولت

استاندار یزد در همایش ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نماز جمعه استان گفت:‌ شایسته است از ظرفیت نماز جمعه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوزهمایش ائمه جمعه دائم و موقت و مسئولان‌ ستادهای نماز جمعه استان با حضور "‌آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "‌جعفر نخستین" مدیر کل حوزه استاندار و ائمه جمعه استان در سالن شهید عباسپور ‌یزد برگزار شد.

‌استاندار یزد در این همایش بیان کرد: ‌مردم ایران در ٤٠ سال گذشته در کنار نظام و انقلاب بوده اند و همچنان با روحیه انقلابی همراه کشور و مسئولان هستند.
زمانی قمی ادامه داد: ٨ سال دفاع مقدس نمونه بارز جلب مشارکت و همکاری صادقانه و خالصانه مردم با نظام ، انقلاب و رهبری است و باید همچنان از این روحیه بهره گرفت.
استاندار یزد گفت: ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه با فعالیت های گسترده فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی در جامعه و میان جوانان دارند و باید از این فرصت و ظرفیت در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم به نحو مناسب استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمازهای جمعه از جمله فرصت های خوبی است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد و باید با همدلی و همیاری برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرد.
زمانی قمی ادامه داد: برای خدمت به مردم باید همه مردم و مسئولان در کنار هم وظایف خود را به درستی انجام دهند که رسالتی مهم ، حساس و تعیین کننده است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود به اهمیت فرهنگ سازی در بخش های مختلف توسط ائمه جمعه و ستاهای نمازحمعه در استان اشاره و بر همکاری و پیگیری برنامه های مختلف ‌با مشارکت حداکثری مردم و جوانان تاکید کرد.
گفتنی است این همایش در خصوص برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای نظام و تحلیل مسائل و مشکلات کشور برگزار شد .
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..