معاون استاندار از طرح‌های مدرسه‌سازی مهریز بازدید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از طرح‌های مدارس در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» معاون استاندار در جریان این بازدید‌ها، از نزدیک با روند ساخت دبستان حضرت ابوالفضل(ع)، دبستان یاوران مهدی(عج) و دبستان مسکن مهر آشنا و هماهنگی‌های لازم در محل این‌ طرح‌ها جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح آنها به منظور استفاده از دانش‌آموزان انجام شد.

 
دبستان شش کلاسه حضرت ابوالفضل(ع) مهریز در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و زیربنای یک‌هزار متر‌مربع در دو طبقه با هزینه ۱۳ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال ساخت است و در مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد . 
 
دبستان شش کلاسه مسکن مهر نیز در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۹۵۰ مترمربع با هزینه یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت است و با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته دولت اماده بهره‌برداری خواهد شد.
 
همچنین دبستان ۱۰ کلاسه یاوران مهدی(عج) در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع در دو طبقه با هزینه ۱۷ میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه‌ساز «هدایت ابوئی» در حال ساخت است.
 
قرار است که این مدرسه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مهرماه افتتاح شود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..