معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد:

تصادف در محور مهریز ـ یزد ۳ مصدوم بر جا گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از رهاسازی یک نفر در حادثه خودرو ۴۰۵ در کیلومتر پنج محور مهریز به یزد خبر داد و گفت: این حادثه در مجموع سه مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش یزدی نیوزمحمد زارع سروی عصر امروز در محل سانحه تصادف در محور یزد ـ مهریز اظهار داشت: یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در کیلومتر پنج محور مهریز به یزد از جاده منحرف شد و با برخورد با موانع کنار جاده، سه مصدوم بر جای گذاشت.

 
وی عنوان کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که نجاتگران هلال احمر پس از اعلام حادثه در صحنه حاضر و با ست‌های نجات اقدام به رهاسازی مصدومین کردند و پس از اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس به اولین مرکز درمانی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) انتقال داده شدند.
 
زارع سروی بیان کرد: در این حادثه سه تیم از پایگاه جاده‌ای زین الدین مهریز، شعبه شهرستان مهریز و پایگاه جاده‌ای شهید عابدی هلال احمر شهرستان یزد در صحنه حضور داشتند.
 
وی یادآور شد: نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده امدادرسانی هستند و شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..